Dagje uit en kolven

Hallo allemaal,

Morgen ben ik een paar uur weg zonder mijn dochtertje van 2 maanden. Ik geef volledige borstvoeding en kolf zo nu en dan.. ik denk dat ik al met al zo een 8 uurtjes weg ben..

Ik neem mijn kolf spullen mee, maar mocht het niet lukken of wat dan ook, en ik kan het qua stuwing redelijk volhouden.. is dat dan meteen slecht voor mijn productie?

Liefs
 
Bedankt voor je reactie ?
Okee. Ja ik was sowieso van plan 1 keer te kolven. Maar ik dacht mocht ik er niet aan toekomen. Ben ik bang dat m’n productie meteen achteruit gaat..
ik voed haar sommige dagen echt veel, en soms zit er echt 4/5 uur tussen.. wisselt heel erg
 
Komt vast goed. Natuurlijk kolf je idealiter tussendoor, zeker ook ivm stuwing, maar je dochter zal ook dagen hebben dat ze wat minder drinkt. Als je verder geen problemen ervaart en stabiel voldoende produceert, zal een zo’n dagje niet heel veel impact hebben. Geniet ervan, even zonder baby. zal de eerste keer best gek zijn!
 
Bedankt voor je reactie, ik produceer voldoende.. ze groeit als kool!?

Ik kijk even aan hoe het gaat morgen, vind het inderdaad wennen.. ben er best veel mee bezig helemaal met dat kolven.. komt goed, het is maar 1 dag.. hopelijk doet de stuwing niet zoveel pijn haha..
 
Wat je aanbiedt, maak je aan. Dus als je daarna weer meer kolft/ aanlegt, wordt er ook weer meer aangemaakt. Tenzij je heel lang minder kolft/aanlegt dan loopt het wel terug. Denk niet dat het dus.ket een dagje zoveel invloed zal hebben. Hopelijk is het voor jou wel te doen om er wat langer tussen te laten. Stuwing zal niet heel fijn zijn, maar nooit zo erg als in de kraamweek!
 
Terug
Bovenaan