dagje uit. Maar waar kolven?

Hoi,

Binnenkort is mijn moeder jarig. En het standaard verjaardagscadeau van mijn zus en mij is een dagje uit naar Thermea 2000, compleet met 2 behandelingen, lunch en koffie. En uiteraard gaan wij dan zelf mee:)

Nu vroeg ik me alleen af hoe ik dat met de borstvoeding doe. Ik kan vooraf voldoende kolven zodat Cas die dag genoeg te drinken heeft. Maar als ik de hele dag daar ben, dan stromen mijn borsten wel over. En een kolfruimte ben ik daar nog nooit tegen gekomen. Iemand ideeen? Met lekkende borsten in de sauna lijkt me niet heel fijn.

Ja, een vriendin van mij kolfde tijdens een etentje ook in het toilet. Niet zo veel ruimte maar ok, ze kunnen niet overal kolfkamertjes gaan maken natuurlijk

Misschien dat je van te voren even kunt bellen om te vragen of ze een ruimte o.i.d hebben? Er werken daar ook vrouwen en er komen toch wel meer vrouwen toch?

Ik zal denk ik een handkolf gaan kopen. Dan kan ik  wel in de kleedkamer gaan zitten. Die elektrische maakt zoveel lawaai. dan voel ik mij echt niet op mijn gemak. En dan zit ik ook nog te klooien met batterijen. Ik neem aan dat er geen stopcontact aanwezig is in een kleedkamer.

Hoi,

Ik ben van het maart-forum maar wilde toch even reageren.
In veel sauna's kun je gewoon vragen naar een ruimte om te kolven. vraag dit bij de receptie voorafgaand aan je dagje.
Vaak kun je dan gaan zitten in een behandelruimte. Dus waar je normaal gesproken een massage krijgt oid. Je zit daar alleen mat alle privacy en vaak nog een wastafel oid...

Veel plezier!!!

Terug
Bovenaan