dagje uit :)

A

Anoniem

Guest
hoi

zaterdag gaan we met mijn ouders een dag naar de efteling
maar nou vraag ik me af zou dat wel goed zijn voor selina om al een hele dag mee te gaan ze is nu 4,5 maand bijna.ben zo bang dat ze savonds niet meer in haar bedje wil slapen ofzo (gek he).met voeding zal wel lukken je kan overal opwarmen en verschonen enz.wie is nog meer al dag weg geweest met de kleine.10 september gaan we ook op vakantie dus dan gaan we ook wel daagjes weg.

liefs tara mama van selina 14-04-07

Leuk, leuk, leuk!

Gewoon lekker gaan! Uit je verhaal begrijp ik dat je er veel zin in hebt! Als je ervoor zorgt dat de dagen ervoor en erna niet te druk zijn, kan jouw kleine meid een dagje Efteling best aan!!
Wij zijn geweest toen onze Stijn 2 maanden was en ik was erg zenuwachtig, omdat hij thuis zo slecht sliep en onrustig was. Maar ik had behoefte aan een leuk dagje weg, ook voor onze dochter van 2. Je gelooft het niet: Stijn heeft de hele dag liggen slapen en sliep 's avonds in zijn bedje ook als een roosje!!!!
Misschien de hele dag in de buitenlucht??

Veel plezier en geniet ervan!!
groetjes,
Kiki

hoi,
ben wel eens een dagje weggeweest en ze heeft juist heel lief in de kinderwagen geslapen. en ik maakte me ook heel druk van te voren.

veel plezier!
daphne

Niet piekeren dat doe ik ook niet hahaha, Nee hoor hier juist ook een onzekere moeder over dat soort   dingen.
Wij zijn vorige week zaterdag naar de efteling geweest en danny toen 4 maanden is ook meegeweest.

Hij is zelfs in carnaval festival, fata morgana en efteling theater meegeweest.
Ik was ook bang dat hij veel te veel indrukken op zou doen en ik voelde me vooral in het efteling theater toch wel opgefokt omdat het geluid best hard was.
Naast ons zat nog een stel met een baby van 4 maanden en dat kindje lag heel relaxt op schoot te kijken. Danny zat voorover op pappa's schoot heel interessant mee te kijken en hij heeft ook genoten.

Tussendoor heeft hij lekker in de wagen geslapen en terug in de auto ook.
Wij waren daar om 11.00 uur 's ochtends en we waren om half 11 's avonds weer thuis.
Hij heeft die nacht ook gewoon heerlijk geslapen.

Als we nu het deuntje van carnaval festival nadoen gaat hij lachen dus ga jij maar gerust naar de efteling hoor.

groetjes en veel plezier toegewenst

irene

Denk dat je je er niet druk over hoeft te maken, wij gaan ook wel dagjes weg met de kinderen en dan nemen we warm water in de termoskan mee voor de fles. Vaak slapen ze tussendoor wel in de wagen of maxicosi. En buitenlucht kan al zo geen kwaad.
groetjes Mieke

Idd, gewoon gaan! Alles meenmen wat je mee kunt nemen zodat je je zeker voelt! Een draagzak is misschien wel handig trouwens. Marieke vindt het dan veel langer leuk dan in de wandelwagen, maar ja, die is   inmiddels alweer 6 maanden!
Veel plezier!

Sabine

Wij gaan zaterdag ook naar de Efteling! Bent is dan al wel 7,5 maand, maar ik maak me niet zo druk. Hij is over het algemeen een makkelijker slaper en ook met eten heeft hij geen probleem.
Wat je zou kunnen doen voor je eigen geruststelling is het de dag van te voren en de dag erna wat rustig houden. Rust zoeken tijdens de voedingsmomenten en als hij slaapt hem lekker laten slapen.
Helaas zit dat er voor ons niet in. Zondag viert mijn vader zijn 60e verjaardag en vrijdag nemen we Bent mee naar de uitvaart van mijn opa.

Judith

Lekker gaan joh. Dat is toch niet te voorspellen hoe je kindje gaat reageren. Dat zie je wel aan de reacties hiervoor. Veel plezier.

Terug
Bovenaan