dagje uit

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames,

Wie heeft er voor mij leuke ideeen die ik op zondags (bijvoorbeeld) met justin kan gaan doen? En wat doen jullie bijvoorbeeld op de zondag? Ik woon in de achterhoek.

groetjes mirjam

Hoi,
wij zijn vandaag naar het Amsterdamse Bos gegaan, naar de geitenboerderij, ik moet zeggen dat we het erg gezellig vonden.
Daniëlle vond het wel grappig om de geitjes te aaien.
Ik neem aan dat er in de Achterhoek ook wel kinderboerderijen zijn, toch?
Veel plezier,
groetjes van Sonja

Hoi Mirjam.

Wij kopen ons brood altijd bij de bakker en voor het weekend vragen we dan vaak om brood voor de eendjes. Dan hebben ze meestal wel wat brood van de dag er voor en dat mag je dan gratis meenemen. We gaan dan gezellig de eendjes voeren in het park. Marissa vindt dat echt helemaal geweldig. Verder hebben we een eco boerderij in de buurt met allerlei dieren, ook dat vindt Marissa erg leuk. Bij opa en oma gaan we altijd naar de kinderboerderij en dan in het bos op een terrasje zitten.
Voor die kleintjes moet je nog helemaal niet te moeilijk denken hoor. Marissa vindt een hele hoop gezellig, vooral als er nog meer kinderen zijn om naar te kijken. Laat je het weten als je iets leuks hebt ondernomen?

groetjes Linda

Bij ons is het altijd verschillend, wij wonen naast de kinderboerderij, daar gaat hij bijna altijd met oma heen op maandag, dus zondag doen we die niet altijd. Ik woon op loopafstand van Ballorig, maar 6,50 entree is af en toe teveel, dus moet hij er wel zin in hebben. En wij wonen ook nog eens aan een grote vijver, dus als we oud brood hebben gaan we de eendjes voeren!

's ochtends is hier ook nog een zwemmen voor gezinnen, dus soms doen we dat ook, of we maken er thuis een gezellig dag van. Ik woon ook op loopafstand van het centrum, dus soms gaan we daar naar koopzondag, doordeweeks ga ik er altijd een keertje heen....en tja verder, af en toe eens naar een dierentuin, in het voorjaar nemen we een abonnement, of de speeltuin hier in de stad, die is gratis voor kinderen tot 2 jaar, en 3,50 vanaf 3 jaar, iedereen ouder dan 13 jaar is gratis!

Ik heb in ieder geval genoeg in de buurt...en dan gaan we ook nog eens verhuizen naar de andere kant van de stad, ben eigenlijk gek dat ik wegga...maar ja!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan