Bij ons is het altijd verschillend, wij wonen naast de kinderboerderij, daar gaat hij bijna altijd met oma heen op maandag, dus zondag doen we die niet altijd. Ik woon op loopafstand van Ballorig, maar 6,50 entree is af en toe teveel, dus moet hij er wel zin in hebben. En wij wonen ook nog eens aan een grote vijver, dus als we oud brood hebben gaan we de eendjes voeren!
's ochtends is hier ook nog een zwemmen voor gezinnen, dus soms doen we dat ook, of we maken er thuis een gezellig dag van. Ik woon ook op loopafstand van het centrum, dus soms gaan we daar naar koopzondag, doordeweeks ga ik er altijd een keertje heen....en tja verder, af en toe eens naar een dierentuin, in het voorjaar nemen we een abonnement, of de speeltuin hier in de stad, die is gratis voor kinderen tot 2 jaar, en 3,50 vanaf 3 jaar, iedereen ouder dan 13 jaar is gratis!
Ik heb in ieder geval genoeg in de buurt...en dan gaan we ook nog eens verhuizen naar de andere kant van de stad, ben eigenlijk gek dat ik wegga...maar ja!
Groetjes
Angel