Dagje weg met baby 4 mnd

<p>Hoi hoi,</p><p>Begin augustus ben ik jarig en zoals we dat altijd deden willen we graag een dagje weg. Onze dochter is dan 4 maanden. </p><p>Iemand ervaring of tips? Staan voor alles open en het moet ook leuk en te doen zijn voor haar. Dat vinden we het belangrijkste.</p>
 
Op die leeftijd doe je haar nog niet echt een plezier met iets... ik zou gewoon iets kiezen wat je anders samen zou doen, maar dan nu met je dochter erbij. Ze snappen op die leeftijd nog niks van bijv. een dierentuin, dolfinarium, kinderboerderij, zwemmen etc... Belangrijkste voor je dochter is dat ze gewoon haar voedingen krijgt en lekker in de wagen kan slapen.
Toen onze dochter 4 maanden oud was, hebben we een week lang een rondreis gemaakt met de trein door verschillende Europese landen. Het ging allemaal prima, maar of we haar hier nou echt een plezier mee gedaan hebben? Dat denk ik niet ;) 
We zijn een keer een middagje naar een aquarium geweest en een keer met haar gezwommen. Vond ze allebei prima, maar ze vond het net zo fijn om gewoon in de stad een rondje te wandelen ofzo. De concentratieboog is nog zoooooo kort en ze onthouden er toch niks van ;) 
 
Eens, op die leeftijd doe je ze geen lol met iets. Maar neem evt een draagdoek en leuk speeltje mee. Slapen kan prima in een kinderwagen. Have fun
 
Wat er hierboven wordt gezegd, ja je baby heeft er niet veel aan. Maar ik moet zeggen, ik ben met onze kleine van toen net 3 maanden naar de dierentuin geweest en hij wilde eig helemaal niet in de wagen liggen. Hij wilde lekker kijken en keek zijn oogjes uit. Ja wss herrinnert hij er niets van maar wij hebben wel een leuke dag met hem gehad en herrinneringen gemaakt.  Wij zijn ook al wezen zwemmen en vond hij ook leuk, met een lach op zijn gezicht en dan ben ii ook blij!
 
 Ik ben ook wel benieuwd naar de tips!  Die van mij is van de week 4 maanden en hebben dan ook vakantie. 
 
Dank voor jullie berichten. 
Onze meid kan idd d'r ogen al uitkijken bij veel activiteiten. Dat ze het onthoud had ik ook niet verwacht. Wil gewoon een leuke dag met ons gezin.
Zwemmen vond ze indd ook al heel leuk dus hoopte nu op wat andere ideeën. Dierentuin is een leuke tip!
 
Terug
Bovenaan