Dagje weg met baby en deze hitte

<p>Hoi, </p><p>Wij hebben beiden vakantie en zouden morgen graag iets anders willen doen. Na 3 dagen thuis binnen zitten hebben we het een beetje gehad. </p><p>Morgen wordt het echter weer 37 graden... Ik ben op zoek naar tips om een dagje weg te gaan met een baby van 3,5 maand! Buiten lijkt me met deze temperaturen geen optie. </p>

Hey! 
Ik snap je zeker maar ik zou echt nog een dag thuis blijven! Je kleine baby zal zich ook rot zweten in de maxi cosi. Hier een baby van 10 maanden en ik blijf toch echt nog een dag langer thuis.

Hey! 
Ik snap je zeker maar ik zou echt nog een dag thuis blijven! Je kleine baby zal zich ook rot zweten in de maxi cosi. Hier een baby van 10 maanden en ik blijf toch echt nog een dag langer thuis.

Je zou naar een binnenzwembad kunnen gaan of ergens anders binnen waar de temperatuur lager is dan buiten. Zou niet iets buiten gaan doen. Voor jezelf is het al ontzettend warm maar voor je baby nog meer. Die kan z'n warmte ook nog niet goed kwijt. 

Het is nog één dagje, die kom je dan ook wel door. Wij hebben onze plannen ook moeten omgooien van een paar dagen weg naar een paar dagen opgesloten in huis zitten. Voor de baby (en mama) het beste. 
Baby’s kunnen hun temperatuur moeilijk reguleren. Uitstapjes met de auto in deze temperatuur zijn niet slim. Te grote temperatuurswisselingen en airco’s ook niet. 
Wees blij dat je niet ook nog een peuter hebt rondlopen. 

Hoi! Ik ben vandaag naar het zwembad geweest met mijn baby van 4 maanden. hele dag buiten in de schaduw gezeten, kinderwagen mee voor de slaapjes. We hebben een geweldige dag gehad. Goed insmeren, genoeg drinken en af en toe lekker even het water in. Wij hebben echt een topdag gehad! 
Ik heb gister ook de hele dag binnen gezeten en twijfelde enorm om te gaan vandaag maar ik dacht ook als het niet te doen is ga ik weer terug! Nou ik ben blij dat ik gegaan ben want het was 100 maak beter dan thuis :) 
Ik zou als ik jou was iets gaan doen met weinig inspanning. In het park onder een boom kan je ook heerlijk zitten. 
Fijne vakantie!

Naar het zwembad is misschien een leuk idee? 
Ik snap wel wat je bedoelt hoor  ? Wij hebben ook vakantie en zouden deze week wat dagjes weg gaan. Maar we hebben besloten om thuis te blijven. Is echt geen doen met deze temperaturen. We zijn net gaan wandelen naar mijn schoonouders (10 minuutjes wandelen) en we waren al bezweet en dochter van 8 maanden was ook aan het zweten. 
We hebben nu een zwembad achter thuis staan, omdat we geen openlucht zwembad in de buurt hebben. Dat is ook nog wel uit te houden. 
Volgende week gaan we weer dagjes weg, dan is de temperatuur al weer wat lager. 

Naar het zwembad kan best hoor!! 
Als je je kindje maar heel goed insmeert, petje op doet en in de schaduw blijft. Het water is gewoon heerlijk verkoelend voor ze.
Ik was gister ook in het zwembad, morgen ga ik weer. Vandaag bleef ik thuis, maar ik vond het in het zwembad echt beter te doen dan thuis! Heerlijk steeds afkoelen in het water, onder een boom in de schaduw.. en mn kindje was gisteren gezelliger dsn vandaag de hele dag in huis waar het ook 29 graden is. 

Terug
Bovenaan