Dagje weg met verjaardag leuke ideeen???

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Nynke wordt 10 maart 1 en we zitten te denken om een dagje met haar naar de dierentuin te gaan voor dr verjaardag ze is op dinsdag jarig en zaterdag is haar feestje.
Dus dachten we aan dinsdag een dagje weg te gaan.
Hebben jullie nog leuke ideeen??

Liefs Zonnetje

Hoi,

Het eerste wat mij te binnen schiet was ook de dierentuin.
Maar dat had je zelf ook al bedacht hahaahah.
Wij willen ook gauw met Yordi naar de dierentuin toe. Me moeder gaat vaak als ze aan het oppassen is met Yordi naar de geitjes en kippen toe, bij hun in de buurt en dat vindt Yordi altijd erg leuk. Dus ik denk dat de dierentuin zeker geschikt is.
Verder zou ik het helaas ook niet weten. Misschien hebben de andere meiden nog tips.
Tja yordi is onze 1e, dus wij moeten ook nog vanalles uitzoeken wat je zoal kunt doen.
Alvast veel plezier toegewenst.

Liefs marielle

hahaha ja das wel grappig.

toen ik de titel las, dacht ik ook gelijk aan de dierentuin!

of balloreg (weet niet of ik t goed schrijf hoor)

of gewoon een kinderboerderij

of lekker zwemmen

verder weet ik t eigenlijk niet meer haha

liefs, do

Hai,

Evi was maandag jarig en wij zijn zondag met haar naar de dierentuin geweest.
Ze vond het in één woord geweldig! Alles was even mooi en leuk, ik heb 'r een hele dag op m'n arm meegesjouwd omdat ze overal zo dichtbij mogelijk wilde zijn.
Ik vind het dus zeker een aanrader! Gewoon lekker doen.. Wij waren er rond half twee en zijn tot half zes gebleven.
Is een kwestie van drinken en een koekje mee, een paar luiers en lekker op sjouw.

Groetjes,

Lonka

Hoi hoi,

wij zaten ook al over een dagje na te denken.
Wat onze meid is vrijdags jarig en dan willen we iets met z'n drieen doen. Zaterdag vieren we dan met de rest haar verjaardag.
Maar wij zaten dus bij lekker weer ook aan de dierentuin te denken en bij minder mooi weer aan ballorig (waar do het ook al over had). Dat is een overdekt speelparadijs.

Normaal ga ik op vrijdagochtend naar baby/peuterzwemmen. Even kijken of we dit die vrijdag dan ook gaan doen, want het moet natuurlijk niet een mega vol "programma" worden.
Maar zwemmen op zichzelf is dus ook heel leuk! Tenminste..wij doen dit al vanaf dat Minoux 3 maanden is en nu dus nog steeds.

Groetjes, Bianca

Terug
Bovenaan