Dagje weg..

A

Anoniem

Guest
Hallo.
Volgende week ga ik een dagje winkelen in Antwerpen met vriendinnen, maar hoe moet ik dit doen met kolven die dag??
Ik kolf nu al zodat mijn man die dag de bv in flesjes kan geven, dus dat ik geen probleem. Maar ik heb nu al, als er langer als 3 of 4 uur tussen een voeding zit dat ik helemaal doorlek..
Is de enige oplossing een kolf apparaat mee te nemen of zijn er nog andere mogelijkheden??
Gr. Anne-Marie

Ik denk dat er weinig anders voor je op zit dan het kolf apparaat mee te nemen (heb je zo'n handpompje) Want het is onmogelijk om de hele dag niets af te kolven daar krijg je enorme last van (ik spreek uit ervaring haha) Ze worden namelijk loodzwaar en komen vol met harde bultne te zitten en als je eraan zit spuit de melk eruit.  Je zegt zelf al als je een paar uur niet kolft dat je door gaat lekken, kun je nagaan wat wer gebeurd als je de hele dag niet kolft. Dus gewoon lekker weggaan, vlak voor je vertrekt nog even flink kolven, en dan gewoon het tijdstip van je volgende voeding enz.
Succes Gr. Collete

Hoi.
Ja, ik neem hem maar gewoon mee. Ik zag er enorm tegenop maar nu blijkt dat in mijn kolfapparaat (normaal doe ik het op stroom thuis) ook batterijen kunnen. Dan ga ik gewoon ff (nou ja even haha) naar het toilet en doe ik het daar wel...
Thankx!
Gr. Anne-Marie

moet je echt doen, want van flinke stuwing loopt je borstvoeding ook terug!
ik gooide de melk gewoon weg, want die kan je toch niet bewaren.
veel plezier!

Terug
Bovenaan