Dagje ziekenhuis

Nou mijn zwangerschap gaat goed mag ik wel zeggen.
Van de week een dag in het ziekenhuis doorgebracht vanwege hevig bloedverlies.
Met het kindje is gelukkig alles goed. Geen oorzaak en gezien de meerdere miskramen en de termijn moest ik een paar uur blijven.
Na enkele uren mocht ik naar huis gezien het bloeden minder was. Wel rust houden iig.
Op de vraag of ik de volgende dag mocht gaan werken werd ja gezegd dus dat ben ik dan ook gaan doen.
Wat is dan rust houden.... Ach ja ik zal dan maar rustig aan doen voor mijn eigen begrip.
Jammer dat dit is gebeurd maar het was ook te mooi om waar te zijn een zwangerschap zonder bloed.
 
O wat vervelend dora. Wel fijn dat alles goed gaat met de kleine. Voel jij je ook weer beter.? Lijkt mij wel schrikken zeg!
Wat voor werk doe je?
Sterkte, liefs
 
Ja voel me redelijk. Leuk is het inderdaad niet. Maar echt geschrokken ben ik ook niet. Meer de poeha in het ziekenhuis maakt dat je gaat twijfelen. Gekukkig nemen ze het serieus natuurlijk en nemen ze geen enkel risico. Gevoel zegt namelijk ook niet alles.
De vk zij zelfs dat ik er te makkelijk over kon denken gezien mijn voorgeschiedenis.
Ik ben teamleider in de zorg.
 
ik zou me ook rot geschrokken zijn. Gelukkig gaat het nu redelijk. Doe wel rustig aan hoor!!
In ieder geval fijn dat ze je serieus nemen en het zekere voor het onzekere nemen
 
Terug
Bovenaan