dagje zwembad

A

Anoniem

Guest
Hoi

Wij zijn gisteren met de hele fam naar de eemhof geweest.
Ik had verwacht dat we op tijd weer terug zouden moeten ,omdat Joyce het anders niet trok.Maar we waren er om 11 uur en om half 6 zijn we weer richting huis vertrokken met een afsluitend Mac Donald.
De jongens vonden het helemaal te gek.De hele dag geen kind aan gehad.En Joyce wilde ook daar maar 1 ding lopen!!!! en dat in een zwembad.We hadden zo'n band voor haar mee,maar dat vond ze helemaal niets.Dus we hebben haar de extra set bandjes omgedaan en dat ging wel naar madam haar zin. Ze heeft zelfs in het zwembad geslapen.We hadden ons een box toegeeigend en die ingepakt met handdoeken.Toen haar tutpopje en duim en sliep als een roosje.

Nu zaten we er aan te denken om eem keer een weekend te gaan,maar wat is dat duur.Heeft iemand nog een tip voor een goedkoper park met mooi en overdekt zwembad voor iets minder geld dan Centerparcs?

Groetjes Jessica

hallo jessica
als ik jou was zou ik me inloggen op hun pagina, soms hebben ze echt hele scherpe aanbiedingen. als je je aanmeld voor de nieuws brief. krijg je via de mail wel bericht van die aanbiedingen.
groetjes

www.aquadelta .nl

Daar gaan wij in november naartoe.
Is kwa huisjes luxer en goedkoper en een binnenzwembad en restaurants, nou meer heb je neit nodig toch!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi hoi,

Wij gaan vaak naar een park van Landal, het park heet: De Lommerbergen.
Hier zijn ze alle huisjes aan het renouveren en het heeft een leuke speeltuin, kinderboerderij, plaza en een subtropisch zwemparadijs.
Dit is stukken goedkoper dan centerparcs en ook heel leuk.

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Terug
Bovenaan