Dagopname Ryan gehad vandaag

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

vandaag moest Ryan weer naar het ziekenhuis voor controle's
onder andere bloed afname
urine moest ingeleverd worden en er werd gewogen , gemeten en de bloeddruk werd gemeten, ook kreeg Ryan een nierscan vandaag.
Kwamen we daar hadden ze GEEN bed voor hem.
op de behandel kamer werd alles gedaan en hij moest vervolgesn met infuus en alles
naar de scan toe
ook nog eens op een leuke tijd: opname 12:00 uur scan 13:30
nou dan weet je het wel he
daarna gesprekken met de uroloog, die was erg tevreden
de nierfunctie is neit achteruit gegaan en hij werkt dus nog steeds voor 30%
hij is wel duidelijk kleiner maar dat blijft ook zo.
urine was ook goed en het bloed ook.
op naar de nefroloog(nierarts)
ook tevreden behalve over de bloeddruk
die was te hoog en daar was ik al bang voor
de vorige keer was hij ook hoog maar werd er gezecht : we wachten tot hij 1 geweest is en doen het dan opnieuw , we geven nu geen medicatie.
nu was hij dus weer verhoogt maar willen ze zeker weten of het komt door de "slechte"niet/ komt namelijk vaker voor dat als een niertje beschadigt is dat je een verhoogde bloeddruk krijgt.
in februari /maart krijgt hij weer een oproep en moet hij een middagje daar slapen
en gaan ze meerdere malen zijn bloeddruk meten onder het slapen.
komt daar ook een hoge bloeddruk uit dan krijgt hij daar medicijnen voor voor de rest van zijn leven.
dus weer afwachten allemaal
voor de nieren zelf moet hij over 1 jaar weer komen en dan wordt er ook een echo gemaakt
lang verhaal maar wilde het ff kwijt

groetjes moekje

Hoi Moekje,

Wat een verhaal zeg! En dat je met zo'n kleintje zo lang moet wachten en ze geeneens een bed hebben... beetje erg vervelend.
Krijg je nu al medicijnen voor de bloeddruk of laten ze dat zitten, ik snapte het niet helemaal?

groetjes Maris

hoi hoi

nee hij krijgt nu nog geen medicijnen
ze willen eerst zeker weten of het een constante hoge bloeddruk is
daarom moet hij in feb/maart (krijg de afspraak thuis)
een middagje slapen en gaan ze meerdere amlen zijn bloeddruk meten
is hij hoog dan is het zo goed als zeker dat het van het niertje af komt
is hij normaal dan kan het zijn dat de vorige hoge bloeddrukken door de spanning komen
van in het ziekenhui zijn zeg maar.
als hij aan de medicatie moet dan is het voor zijn leven lang
daarom nu eerst nogmaals een onderzoek om het zeker te weten

groetjes moekje

hoi hoi,

Ik heb weleens ergens gelezen; Als je kindje gezond is heb je 1000 wensen, maar als je kindje iets mankeert heb je er nog maar 1.
En dat is 100% waar. Wat een getob allemaal zeg en dan hebben ze nog niet eens eenbed voor hem!
Hoe heeft ie zelf alles beleefd. Heeft hij het gewoon laten gebeuren of heeft ie wel gemopperd?

liefs miranda

Pff, Moekje. Dat is niet niks als ik je verhaal zo lees. En inderdaad erg vervelend dat er dan nog geen eens een bed voor je kleintje was. Dat is toch het minste wat je verwacht? Ik denk dat je blij bent dat deze dag achter de rug is. Ik hoop voor je dat het volgende keer goed is met zijn bloeddruk.

Groetjes Babybelle

Hoi Moekje,

Het zou natuurlijk kunnen dat de spanning bij zo'n klein manneke de bloeddruk laat oplopen. Laten we het hopen!

liefs Maris

Wat rot voor jullie zeg. Ik vind het heel naar dat jullie kleintje al zulke nare gezondheidsproblemen heeft.
Ik leef erg met jullie mee, mijn man Gilles slikt ook medicijnen i.v.m. een slechte nierfunctie. Ik hoop bijna iedere dag dat het goed blijft gaan, anders zou hij wel eens een donornier nodig kunnen hebben en / of  aan de dialyse moeten. Ons leven zou dan echt drastisch veranderen.

Ik hoop voor jullie dat alles in orde komt hoor!

Liefs,
Marisa

Hoi Moekje,
wat een verhaal zeg.
Onbegrijpelijk dat er geen bed voor hem was en dan die tijden!Ik hoop dat in feb./maart zijn bloeddruk lager is.
Ik wil jullie in ieder geval heel veel sterkte toewensen en veel gezondheid,
dikke knuffel van Sonja

Terug
Bovenaan