Dagritme met borstvoeding

Hoi allemaal,

Wie van de dames die borstvoeding geeft heeft een echt dagritme met de kleine? Merlijn is nu 5,5 week en heeft nog geen dagritme. Wel drinkt hij om de 3 uur. Als hij dan slaapt maak ik hem wakker. Maar qua slapen zit er nog geen ritme in. Vaak valt hij in slaap in de kinderwagen al we z'n broer gaan halen van school.
Ik wil binnenkort wel proberen om er een echt ritme in te krijgen maar vind het wel lastig omdat ik ook vast zit aan allemaal andere tijd van z'n broers.

Ben zeer benieuwd naar jullie dag/nacht ritmes.

Groeten
Mo

hoi hoi,
Demy is nu 12,5 week oud en wij hebben ook geen dagritme !! Demy slaapt nu sinds 2 weken door , snachts slaapt ze heel goed , maar overdag slaapt ze heel weinig , meestal hazeslaapjes , en het verschild dan gewoon hoevaak ze wilt drinken , soms zit er maar 2 uur tussen soms weer 5 .
Er is geen pijl op te trekken en ik maak me er ook niet druk om , dat ritme komt later wel als ze aan de vaste voeding gaat !!!

groetjes mariska mv demy

marek is 10 wk en ik heb nog steeds geen normaal dagritme hij drinkt om de
2 1/2 a 3 uur tussen 19.00 en 20.00 uur komt hij voor de laatste voeding en dan saapt hij door tot ongeveer 04.30 uur en vanaf dan komt hij dus weer om de 3 uur.
ik heb het advies van mijn cb gekregen om ze niet te verplichten aan een vast ritme dat kwam vanzelf wel zeiden ze.Ik kan me wel voorstellen dat het voor jou vervelende is dan voor mij want ik heb er maar een.
Maar marek slaapt ook niet echt op vaste tijden hoor ik ga vaak overdag wandelen met hem dan valt hij vaak wel in slaap en soms valt hij ook wel in de box in slaap.
in ieder geval succes met het vinden van een vast ritme.

groetjes mira mv marek 10 wk

Nynke is 8,5 week en heeft van zichzelf een duidelijk ritme. Ze slaapt al 2 weken door van 23.00 tot 7.00 uur. Om 7.00 uur de eerste voeding, dan 11.00-15-00-19.00 en 23.00 uur. Het verschilt regelmatig een half uurtje maar rond deze tijden komt ze wel.
Ik probeer haar wel een beetje aan deze tijden te houden, dus daarom komt ze misschien ook wel zo regelmatig...

Vaak slaapt ze van 7.00 uur tot 10.30 uur en dan verschilt het weer. De ene keer slaapt ze weer van 12.00 tot 15.00 maar de andere keer weer heel weinig.
Na 19.00 uur slaapt ze altijd en moet ik haar om 23.00 uur wakker maken.

Misschien kun je proberen iets meer aan tijden vast te houden, bij mij werkt dat heel goed! Succes!

Toen Mirne 8-12 weken was dronk ze 6x
7u, 10u, 13u, 16u, 19.30u en 23u

Nu is ze 15 weken en drinkt ze (helemaal zelf verzonnen, ik heb er niets voor hoeven doen) 5x:
7u, 11u, 15u, 19u, 23u

Barbara

Terug
Bovenaan