dagschema

hoi allemaal,

ik lees wel is verhalen van andere moeders,over het dagschema van de kinderen. ik heb een dochter van bijna 8.5 maand, en ik lees vaak dat sommigen kinderen al om 7uur smorgens pap krijgen en rond 18.00/19.00 slapen!
nou, mijn dochter heeft een totaal ander ritme. zij wordt pas om half 9-9uur wakker, slaapt iets van   2uurtjes op een dag, en gaat dan slapen om 22.00-22.30uur!!
ik ben er best wel onzeker over,  en als je dan andere verhalen leest, denk je van: doe ik het wel goed..?

groetjes

Ik hoor meer dan genoeg babyschema's die op jou lijken of nog later slapen of nog nachtvoedingen hebben!!!!
Maak je daar niet druk over!
Je doet het het allerbest voor je kleintje en alleen jij weet hoe en wat en voelt jouw kleintje het beste aan.
Misschien dat die anderen er eerder uit moeten? Mijn sam sliep ook tot 9 uur maar doordat ik weer moest werken en om 7.15 hem gevoed en al weg moet brengen is zijn ritme nu verplaatst.
Niet gaan twijfelen!!

Hoi Lies,
Mijn zoontje van 7,5 maand wordt ook rond die tijd s'morgens wakker. In het begin schoot ik ervan in de stress omdat het CB zei dat hij om 07.00 uur pap moest hebben en om 11.00 uur fruithapje... Nou geef ik hem al enkele weken rond 09.00 uur pap en om 11.00 uur gewoon fruit, en hij gaat er prima bij hoor! Alleen gaat hij wel tussen 19.00 en 20.00 weer slapen. Eerst niet (huilen) maar hebben we een paar avondjes laten huilen en nu gaat hij gewoon slapen. Eerst nog brabbelen enzo, maar dan valt hij is slaap. Geen gehuil meer.
We hebben maar geluk met die uitslapers hoor!
Succes

Hoi,

Als dit schema werkt en je vind het zelf niet vervelend lekker zo houden.
Ik zelf hou er van om nog iets aan mijn avond te hebben dus vandaar dat ik ook echt zorg dat de dag vroeg begint.
Als je elke dag om bv. half 8 je kindje uit bed zou halen gaat hij na een week of zo zelf in dit schema verder waardoor hij s'avonds ook eerder gaat.
Maar zo lang jullie het allemaal goed vinden gaan, zowel jullie als je kindje HOU HET ZO

Doe wat bij je kind en bij jou past! Het gaat er om dat een kind over 24 uur genoeg slaapt, en of ie dan om 7 uur of om 11 uur met de nacht begint maakt verder geen biet uit.

Mijn kinderen sliepen als baby meestal rond de 22 uur, maar ik heb nooit gemerkt dat ik dan geen avond had hoor!

Hoi

Gewoon doen waar jij n je kindje je goed bij voelen , mijn kindjes liggen om 19.30 op bed ook Nick en slapen tot 6 of 7 uur later aar bed wil niet zeggen ook later wakker maar wel dagje chacherijniger dus dan is je keus zo gemaakt he.
En ik vindhet wel lekker dat ik nog wat avond over heb om iets te doen waar ik andersniet aan toe kom zo met 2 kindjes strijken wassen foto's inplakken enz en aangezien ik geen avondmens ben en op tijd naar bed wil  is dit ook mij odeaal.

Groetjes

Terug
Bovenaan