<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 10px 1em 0px; line-height: 1.7em;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi allemaal!</span></p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 10px 1em 0px; line-height: 1.7em;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">onze dochter is nu 8 weken. Ze doet het super! Tussen de voedingen zit nu ongeveer 4 uur. We proberen een ritme aan te houden van slapen-eten-spelen-slapen. Overdag kan onze dochter na ongeveer een uur wakker te zijn geweest, prima wakker worden weg gelegd en vast ze in slaap. Maar ze wordt na 45 minuten wakker. Voorheen deed ik haar in de draagzak, om het slaapje te verlengen tot de volgende voeding. Maar ze wordt steeds zwaarder en m'n rug vindt dit niet geweldig. Hoe doen/deden jullie dit? Na 45 minuten eruit halen en later terug leggen? Dat kan natuurlijk wel, maar dan klopt het ritme van slapen-eten-spelen niet meer. Op het consultatiebureau zeiden ze het ritme vasthouden. Dus na slapen eten, na een uur naar bed. Maar dan zou ze na 2 uur al weer moeten eten. Lijkt me niet de bedoeling met 8 weken.</span></p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 10px 1em 0px; line-height: 1.7em;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Snappen jullie mijn probleem? Ik weet dat het tijdelijk is ze nog moet leren om haar slaapjes te verlengen. 's Nachts gaat dit overigens wel goed! </span></p>