@ dais...

hey meis..

ik las in de NOD lijst dat wij samen lopen deze cycluse..
hoe staat het bij jou tot nu toe..?

ik heb afgelopen donderdag mijn 1e follikel meting weer gehad voor deze ronde.. maandag moet ik terug komen en ik denk zelf dat ik dan donderdag of vrijdag weer word geinsimineerd..

hoe gaat het bij jou kwa emotioneel? ik snap niet hoe mensen dit vol kunnen houden ik heb iedere keer het idee dat ik 1 deze weken in kan zakken en het dan ook niet meer vertrouw ik vind het zo moeilijk om er nog in te geloven.

ik probeer wel iedere keer weer positief te zijn maar het gaat me heel moeilijk af.. ik drijg steeds vaker af naar het negatieve..?

liefs mirjam..

Hey Mirjam,

Ik herken jouw gevoel echt helemaal. Gisteren mijn verjaardag gevierd en kwam tot de conclusie dat 80% van onze vrienden onmiddels een kleintje heeft of zwanger is. Ik heb me voornameljk in de keuken 'verstopt' gisteren...
Bij mij is met vlagen ook het vertrouwen helemaal weg. Steeds vaker denk ik van 'wat als. .. '. Over een jaar kan het gewoon helemaal over zijn voor ons... Ik weet dat we nog maar net zijn begonnen, maar die gedachte spookt steeds vaker door ons hoofd.

Ik heb afgelopen woensdag mijn eerste meting gehad en moet ook morgen weer terug. Ik hoop dat onze iui weer op zaterdag valt... Vrijdag vier ik in mijn klasje mijn verjaardag, dus dat zou heel slecht uitkomen. Maar als het niet anders kan gaat onze wens voor, haha!

Ik ga het morgen verder wel allemaal zien. Tot aan mijn eisprong ben ik nog redelijk positief, maar daarna val ik keer op keer weer in een gat. Het vertrouwen is weg en ik moet echt heel bewust (deels tegen mijn zin in) leuke dingen gaan doen.

We gaan er dit keer weer voor! Ik zou het superleuk vinden als dit voor ons allebei de laatste iui zou zijn!

Liefs Daisy

Bij mij is het trouwens even kijken dit keer of mijn nod echt op 2 februari valt. Ik krijg nu ook pregnyl na de iui om mijn lutheale fase te verlengen... Je mag dan volgens mij pas na 3 weken testen en kun je ook later ongi worden... We gaan het zien...

X

hey meis..
erg spannend allemaal ik werd bij de vorige iui na 15 dagen ongesteld.. dus daar ga ik nu dan ook maar vanuit.. als ik donderdag word geinsimineerd dan zijn we die 2 weken erna dat weekend met een dartclub op een vakantie park.. om mee te doen aan de Dutch Open.. in braband.. ik hoop dat wij dan ook posi testen anders is mijn hele weekend naar de kl*te...

ik gebruik nog geen medicatie.. omdat ik dat niet durf.. maar als het nu weer niet lukt wil ik toch weer even op gesprek met onze gyn.. om eens van alles door te spreken..

hoelaat moet jij morgen.. ik pas tegen 14.45 uur..

liefs..

Hoihoi,

Die medicatie valt best mee hoor! Het is jezelf 1 keer per dag een spuitje geven. Als het niet lukt, kun je daar ook voor naar de doktersassisente van de huisarts. Of misschien dat je vriend/man kan spuiten? Je krijgt daar eerst ook les in. Ik heb zoiets van, doe maar meteen goed, dus met medicatie.

Ik moet morgen om half 9 al in het ziekenhuis zijn. Ben ik er snel vanaf!

Het zou wel een topweekend worden als je er dan achter komt dat je zwanger bent! Mijn ouders zijn op 2 februari 33 jaar getrouwd, ze vieren het dat weekend, dus hoop ze zo goed nieuws te kunnen brengen! Dat zou het feest compleet maken.

Ik heb nu wel weer goede moed, eens kijken hoelang dat blijft!

Succes morgen in het ziekenhuis!

Liefs Daisy

Hier net terug uit het ziekenhuis en alles zag er goed uit! Rechts 2 follikels die mee gaan doen en links 1. Morgen weer terug voor nog een echo en bloedprikken voor mijn hormoonwaarden. Waarschijnlijk toch vrijdag de iui, maar het is niet anders. Ik ga zelf voor, zeker wat dit betreft!

Jij succes vanmiddag, ik ga lekker naar mijn werk!

Liefs Daisy

hey dais..

gister ben ik weer bij de kliniek geweest voor mijn meting..
mijn eitje was 14 mm dus nog heel even geduld hebben.. morgen moet ik weer komen en dan moet ik waarschijnlijk morgen ook pregnyl spuiten en anders donderdag.. dus het word voor mij of vrijdag insimineren en anders zaterdag..

mijn linker folikel is deze maand aan de beurt..

gelukkig hoef ik geen bloed te prikken..

xxx

Bij mij zag alles er vandaag goed uit, ws toch donderdag de iui. Wordt daar vanmiddag over teruggebeld, want dat is afhankelijk van mijn bloedwaarden. Mijn eitjes zijn goed, maar mijn slijmvlies was nog aan de dunne kant.

Spannend weer!

Terug
Bovenaan