Daisy/Ellen

He Jen,

Zat je steeds al op te wachten op msn om te vragen hoe jóuw eerste werkweek was!

Ja, ik ben 'm goed doorgekomen. Vond het spannend, maar het is eigenlijk heel relaxed. De eerste indruk van de collega's is goed en ik ben eigenlijk alleen nog maar bezig geweest met kennismaken, sightseeing (wat is waar?) en inlezen. En gisteren begonnen met het eerste rapport dat ik mag gaan opmaken, maar wat pas in september qua tekst definitief is.

Wel een rare ervaring is de wekker.... die had ik in geen 2 jaar meer gezet (was altijd voor 7 uur al wakker hoor!) en ja hoor, de eerste werkdag, om half 7....jemig...wat een rotgeluid, hahaha!

Nou ja, genoeg over mij. En hoe is het jou bevallen op je nieuwe plek? Welke dagen werk je nu?
Tot morgen!

Ellen en Julian

Helemaal niet genoeg over jou!! Gefeliciteerd met je nieuwe baan Ellen..... Ik heb geloof ik wat gemist! Wat ben je voor leuke dingen aan het doen?
Vertelvertel!!

Verder hele gezellige dag morgen!

Liefs
Susan

Hahaha Susan!
Ik ben afgelopen week begonnen met m'n nieuwe baan waar voor ik in maart (!) al had gesolliciteerd. Ik heb het hier destijds wel een keer genoemd dat ik was aangenomen, maar door de vakantieperiode heeft het lang geduurd voordat ik kon beginnen.

Ik werk 2 dagen in de week bij de universiteit in Groningen (RuG). Na de geboorte van Julian heb ik een thuisstudie DTP (Desktop Publishing, grafische dingen opmaken dus) gedaan en die heb ik in januari van dit jaar afgerond. Vond het zo leuk, dat ik er iets mee wilde gaan doen (behalve verjaardagsuitnodigingen maken). Deze vacature was het eerste waar ik op heb gesolliciteerd, was in eerste instantie een secretaressebaan met DTP taken. Later is besloten het DTP te scheiden van het secretariaat. Dat was voor mij perfect! Heb veel op secretariaten gewerkt, altijd drukte en gedoe. Heb nu een eigen kantoor en zou mijn werkzaamheden flexibel kunnen indelen (als ik geen kind had, haha). Kan hier denk ik een goede basis qua vaardigheden opbouwen en wie weet wat ik dan later nog eens ga doen, als ik groot ben!

Zo, ben je nu weer een beetje op de hoogte?

Groetjes,
Ellen mv Julian

En bedankt voor de toelichting haha., weet ik dat ook weer.  Wat ben ik eigenlijk toch ook nieuwsgierig he....

Maar goed, dat klinkt wel heel erg leuk. Geweldig ook dat je gelijk in je vakgebied aan de slag kan en ook nog eens voor twee dagen per week. Dat is natuurlijk een superkans! Heel veel succes, vooral heel veel plezier enne.... die wekker went wel (en je geniet nog meer op dagen dat hij niet gaat!).

Groetjes
Susan

Hee Ellen!

Blij dat het je is meegevallen die 1e week. Je zal vast een hoop over je heen hebben gekregen qua info..klinkt bekend hahahaha

En dan gelijk al iets wat in sept af moet zijn! Go Ellen Go! En hoe bevalt je kantoortje?

Mijn 1e werkweek was top! Helemaal goed, heb een heel voldaangevoel aan deze week overgehouden, dat was vorig jaar wel anders....

Heb hele leuke klassen, heel enthousiast en ze luisteren naar me en lachen ook nog eens om mn grapjes..wat wil ik nog meer hahahahahahah

Vrijdag stond ik op de gang om mn klas op te vangen, 2 meisjes tegen elkaar over welke les ze hebben...nederlands dus zei de ene, de andere zei oh bij mevr Schreuder...die is leuk!

Kijk dat doet me nou echt goed! Heb ik vorig jaar niet zo vaak gehoord!

Mn collega's ook heel leuk en aardig. Zeker omdat ik zo enthousiast ben over het computergebruik in school werkt dit aanstekelijk en willen ze bij me in de leer hoe om te gaan met de programma's.

Dus ik kan nu al zeggen, goede keus!

Ik werk nu op dinsdag, donderdag en vrijdag.

Zien jullie vanmiddag!!!!

liefs jen en mike

Terug
Bovenaan