@Daisy

Volgens mij schreef jij dat je binnenkort ook naar Oostenrijk gaat. Waar ga je naar toe?

Wij zijn in de zugspitz Arena geweest. Lermoos/Ehrwald/biberwier. we hebben Lukas een dag naar de Creche gedaan (daar dus) en voor de rest wezen zwemmen (heerlijk zwembad met een fantastisch uitzicht over de besneeuwde velden en bergen) en sleetje rijden, lopen, spelen en nog veel meer.

we waren met vrienden en die zijn gewoon elke dag wezen skieeen en wij dus maar een dagje. We hadden gewoon een apprtement maar een van de skischolen had ook een creche voor 0 t/m 3 jaar. Lukas was daar met drie andere kindjes, lekker rustig dus. Maar een dag is voor mij wel het max (daar had ik al moeite mee als ik eerlijk ben). Want vakantie is voor ons drieeen en dan wil ik Lukas niet de hele dag nog eens kwijt zijn.

Annemieke

Weet het.. ben ellen niet, maar breek even in (sorry)

Wij zijn ook in Lermoos geweest. Waar zaten jullie? Welk appartement?

Wij zaten in apart ideal, direkt aan de kinderpiste

Paulien

Ja, dat klopt. Wij gaan naar Brand (bei Bludenz), naar een Sport-/kinderhotel.
Er is ook een creche vanaf 0 jaar. En een skischool vanaf 2,5 jaar.
Wij willen eerst even kijken bij die creche, of we er een goed gevoel bij hebben. En dan mag Julian best een paar dag(del)en daar naar toe. Mits hij het zelf ook leuk vindt uiteraard. Hoewel ik dat wel verwacht, want hij vindt het kdv thuis ook helemaal geweldig (heeft nog nooit gehuild toen ik hem wegbracht en ook al is hij savonds de laatste die wordt gehaald, hij wil dan nog niet weg - geeft je als ouder wel te denken hahaha).

Wij gaan met z'n drietjes, dus geen andere oppasmogelijkheden of skivrienden. En als Julian het leuk vind in  de opvang  vinden wij het ook wel lekker   om weer eens met z'n tweetjes iets te   doen, want schiet er vaak bij in. We doen regelmatig wat met zijn drieen en ik ben 5 van de 7 dagen met Julian thuis. Voor mij zou het niet zo'n groot probleem zijn om hem wat vaker op de opvang te doen, als we daar zijn.
Maar goed, dit is wel theorie....ik kan er wel heel anders over denken als we daar zijn!

Anyway, we hebben er zin, zeker na het   zien van jouw foto's!!

Groetjes,
Ellen mv Julian

wij zaten in biberwier, dus niet in Lermoos. Ik dacht dat jij in frankrijk was geweest.

Ik vind het echt een super gebied en onze vrienden gelukkig oook, dus de kans is groot dat we vorig jaar weer gaan.

wij zaten in Haus gerda. beneden woonden frau gerda en haar man (noemde we al snel Herr gerda), onzettend vriendelijke lieve en wat oudere mensen. Op de eerste en tweede verdieping waren twee appartementen. wij zaten op de tweede, dat hadden ze een paar jaar daarvoor helemaal verbouwd voor hun dochter, maar die moest zonodig trouwen.

we hadden dus een super de luxe app. met twee goede slaapkamers en bedden, goede keuken, veel apparaten etc.

O enne Lukas gaat drie dagen naar de creche in Nederlnad, vind het helemaal super maar in Oostenrijk heeft hij de hele ochtend lopen huilen, in de middag ging het wel goed. Maar ik verdenk hem er sterk van dat hij alleen maar heeft lopen huilen omdat hij dan de hele ochtend lekker bij juf Kelly op de schoot mocht zitten. zo'n uitgekookte is het namelijk wel, want het is helemaal niets voor hem om het niet leuk te vinden op een kreche. laatstaan een kreche waar hij alle ruimte heeft en met auto's lekker kan crossen door de hele ruimte. dus ondanks zijn gehuil zou ik het volgend jaar gewoon weer doen!

Terug
Bovenaan