@ Daisy

Ha Daisy,

Ik ben heel benieuwd hoe het met je is? Zou jij niet nu ongeveer je NOD moeten hebben, of was dat vorige week?
Ik hoop maar dat je gauw fantastisch nieuws krijgt!

Wij zijn net terug vanuit Krakau, waar we een fantstische mini-vakantie hebben gehad.

En nu op naar morgen, voor onze eerste echo. Ik vind het echt ontzettend spannend. Ik hoop maar dat alles goed zit en dat we een hartje te zien krijgen.

Nou meis, succes! Ik blijf voor je duimen!

Veel liefs, Marieke

Hoihoi,

Ja, nog even wachten... Van mijn lichaam durf ik niet mee ruit te gaan, dus probeer het te negeren!
Allerlei steekjes en prikjes die echt niet van mijn darmen afkomen.. Vandaag kan ik al een vroege test doen, mara probeer ook dat niet te doen.. Daar heb ik al eerder een enorme teleurstelling mee gehad. Maar wachten is zo moeilijk!!!

Zelfs mijn vriend zei gisteren, misschien ben je wel zwanger en dat heeft hij nog nooit gezegd! Zou dat ook een teken zijn, hihi... Ik ben mezelf weer behoorlijk gek aan het maken, maar nog een paar dagen tot mijn NOD.

Hoe is het met jou en de beeb?? Alles volgens plan??

Liefs Daisy

Oh, echt superspannend dus... Ik snap dat dat wachten zo vreselijk moeilijk is. En ja, ook dat jezelf gek maken komt mij helemaal bekend voor.

Wanneer ga je een test doen? Eind van de week ofzo?

Met mij gaat het goed behalve dat ik echt supermoe ben, vaak heel gevoelige borsten heb en soms was misselijk ben. Weinig eetlust. Ben nog geen gram aangekomen, eerder wat afgevallen.

En morgen is heel erg spannend, want dan krijgen we onze eerste echo. Ik hoop maar dat deze dag snel voorbij gaat, want ik kan nauwelijks wachten...

Nou meis, heel veel succes! Ik denk aan je.

Veel liefs, Marieke

Spannend! Ik hoor wel vaker dat mensen afvallen als ze net zwanger zijn... Dat terwijl je juist verwacht iets aan te komen, haha!

Ik wil eigenlijk zondag pas testen, mocht ik zaterdag (nod) niet ongi zijn geworden, maar misschien dat ik vrijdag al wel stiekem een testje waag... Ben alleen zo bang dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt of dat het echt een psychologisch effect is waar ik in zit, omdat dit de eerste ronde na de hsg is.
Ik probeer er vanuit te gaan dat ik niet zwanger ben, dan is de teleurstelling hoop ik niet zo groot...

Maar spannend, de eerst echo! Het zal wel goed zijn toch?? Je hebt er lang genoeg op gewacht!

Laat je weten hoe de echo is geweest? (Kan niet wachten tot mijn eerste echo, hihi...) Kijk ik morgen even op het zwanger zijn forum!

Succes morgen!

Liefs Daisy

Lieve Daisy,

We hebben net de eerste echo gehad en alles was goed. We hebben het hartje zien kloppen en alles zag er prima uit. Ben echt heel erg blij en toch ook wel opgelucht! Wat een mooi moment!

Ik hoop dat jij dit moment ook heel snel zult beleven!

Ik ben vandaag precies 7 weken en ben 30 november uitgerekend.

Nou meis, hopelijk kun je hier voor jezelf ook weer hoop uit putten! Alles is mogelijk!

Ik blijf je volgen hoor. En hoop dus maar dat je heel gauw goed nieuws kunt melden.

Veel succes en liefs!
XX Marieke

Leuk, dat je me blijft volgen!

Wat fijn dat alle goed was vandaag! Lijkt me heel speciaal om ene levend wezentje in je buik te horen, zien en te beleven!

30 november uitgerekend, wat een drukke tijd, haha! Middne in de Sint en tegen de kerst aan. Dan kan een verjaardag er ook nog wel bij, hihi.

Fijn dat alles goed is meis!

X

Terug
Bovenaan