Ha Daisy,
Oh, het blijft dus spannend. Lastig hè, dat lichaam, dat je steeds voor de gek lijkt te houden.
Goed dat je er zo instaat hoor, dat je nergens op rekent. Maar ik ken het gevoel van hoop houden en de teleurstelling ook zo goed.
Ik blijf echt zo voor je hopen dat je gauw een positieve test in handen hebt. Ik gun het je verschrikkelijk!
En anders hoop ik maar dat er iets heel 'simpels' uit de kijkoperatie komt, want makkelijk op te lossen is. En dat je daarna heel gauw zwanger zult zijn.
Met mij gaat het erg goed. Vandaag 13 weken en 1 dag, dus de kritische periode is voorbij. Dat geeft een erg goed gevoel. We zijn al druk bezig met alle voorbereidingen.
En inderdaad, ik zit eigenlijk niet meer op het forum. Zoals je misschien weet ben ik vrijwel tegelijk met Krissy (ook van dit forum) zwanger geworden. Zij loopt een kleine twee weken op mij achter. We hebben veel contact, maar dan vooral via MSN. Is net even wat persoonlijker en makkelijker dan via het forum.
En aangezien we allebei precies in dezelfde fase zitten, is dat heel leuk en herkenbaar.
Maar, wie weet ga ik nog wel naar het 'zwanger worden' forum toe. Alleen is de behoefte er nu niet zo.
Maar, zoals beloofd blijf ik jou volgen hoor, dus ik kijk hier nog zeer regelmatig.
Meis, ik blijf voor je duimen! En weet... soms kan het heel snel gaan!
Succes. Veel liefs, Marieke