@ Daisy

Ha Daisy,

Hoe is het met je? Weet je al wanneer de kijkoperatie gepland staat?
Ik ben erg benieuwd en hoop dat alles goed met je gaat.
En natuurlijk hoop ik nóg meer dat de kijkoperatie toch niet nodig blijkt te zijn!

Meis, veel succes!

Liefs, Marieke

Hoi Marieke!

Leuk om weer wat van je te horen!

Tot nu toe nog niets... Als het goed is heb ik op 31 mei mijn NOD en kan ik dan bellen voor de kijkoperatie.

Dit keer kwam het klussen om de dag erg goed uit: precies de avond nadat ik in de middag mijn ei heb gehad!
Verder al een week (sinds mijn ei) pijnlijke tepels, maar dat zal wel weer een trucje van mijn lijf zijn! Kan ook niet zo vroeg na je ei al een verschijnsel zijn, volgens mij...
Verder ook erg moe, maar dat had ik ook al voor mijn ei. Zal wel met het naderende einde van het schooljaar te maken hebben, denk ik.

Tot nu toe ook nog niet echt tekenen dus, maar ik heb dan ook pas afgelopen woensdag mijn ei gehad!
Ik reken nergens op, dan kan het alleen maar meevallen! Hoewel... hoe langer mijn (.)(.) oijnlijk blijven, hoe meer stiekeme hoop ik toch weer krijg! Kon je je hoop maar uitschakelen af en toe!!

Verder alles een beetje z'n gangetje en weinig nieuws... Weer wat kraamvisites gehad...

Met jou nog steeds alles goed?? Kijk wel eens op het zwanger zijn forum, maar daar kan ik je niet vinden. Zit je nog wel op een forum?? Kan ik je ook volgen, vind ik wel leuk!

Liefs Daisy

Ha Daisy,

Oh, het blijft dus spannend. Lastig hè, dat lichaam, dat je steeds voor de gek lijkt te houden.
Goed dat je er zo instaat hoor, dat je nergens op rekent. Maar ik ken het gevoel van hoop houden en de teleurstelling ook zo goed.

Ik blijf echt zo voor je hopen dat je gauw een positieve test in handen hebt. Ik gun het je verschrikkelijk!

En anders hoop ik maar dat er iets heel 'simpels' uit de kijkoperatie komt, want makkelijk op te lossen is. En dat je daarna heel gauw zwanger zult zijn.

Met mij gaat het erg goed. Vandaag 13 weken en 1 dag, dus de kritische periode is voorbij. Dat geeft een erg goed gevoel. We zijn al druk bezig met alle voorbereidingen.

En inderdaad, ik zit eigenlijk niet meer op het forum. Zoals je misschien weet ben ik vrijwel tegelijk met Krissy (ook van dit forum) zwanger geworden. Zij loopt een kleine twee weken op mij achter. We hebben veel contact, maar dan vooral via MSN. Is net even wat persoonlijker en makkelijker dan via het forum.
En aangezien we allebei precies in dezelfde fase zitten, is dat heel leuk en herkenbaar.

Maar, wie weet ga ik nog wel naar het 'zwanger worden' forum toe. Alleen is de behoefte er nu niet zo.

Maar, zoals beloofd blijf ik jou volgen hoor, dus ik kijk hier nog zeer regelmatig.

Meis, ik blijf voor je duimen! En weet... soms kan het heel snel gaan!

Succes. Veel liefs, Marieke

Hey!

Groot gelijk dat je msn opzoekt! Wat je zegt, veel persoonlijker!

Ik hoop dat ze wat vinden en dat hetidd makkelijk te verhelpen is! We gaan het allemaal meemaken. Nog een dag of 9 voor ik kan bellen. Ik hoop met de rede dat ik een positieve test in handen heb!

Dit forum ligt de laatste tijd een beetje stil, niemand heeft echt wat te vertellen. Helaas komen er ook nog steeds nieuwe meiden bij! Zit zelf ook wel reelmatig met de meiden op het zwanger wordne forum mee te kletsen.

Wat fijn dat met jou en je minimensje alle goed gaat! Het moet een goed gevoel geven nu je de 12 wekengrens voorbij bent.
Heb je al een leuke kamer op het oog? En de namen zijn natuurlij het moeilijkst... Hoewel wij er al 2 hebben, hoor! Maar die hadden we al voor ik met de pil was gestopt 2 jaar terug!

Geniet lekker van je zwangerschap de komende weken! Nog even en je bent al aan de 20wekenechho toe!

Dikke knuffel! Liefs Daisy

Ha!

Ik ga me zo wel even aanmelden bij de mamaclub november. Dat lijkt me een leuk forum!

En, net als jij hebben wij de namen al. De meisjesnaam al twee jaar en de jongensnaam ook al ruim een jaar! Grappig inderdaad, al lang bedacht vóór ik zwanger raakte!

En over de kamer komen de ideeën ook zo langzaamaan. In de zomer hebben we lekker 3 weken vrij en dan gaan we alles schilderen en inrichten!

Nou meis, voor je het weet is het de 31e en weet je meer. Veel succes!

Dikke knuffel voor jou!
XXX Marieke

Ja grappig, idd van die namen! Kan niet wachten om er 1 van te gebruiken! Of misschien wel twee, haha!

Morgen een erg drukke dag op mijn werk. Vliegen van 8 tot 5, maar dat leidt alle aandacht weer even af van het wachten.

Nog een weekje, maar dat houd ik ook nog wel vol, hoor!

Wij zijn anderhalf jaar terug verhuisd en hebben toen al meteen een kamertje voor onze (hopelijk) toekomsige spruit gereserveerd. Nog niet ingericht uiteraard, maar wel klaar om dat te doen! Tja, toen wisten we niet dat het zo lang zou gaan duren...
Hoop dat we er snel aan mogen beginnen!

Dankjewel voor je lieve knuffel!

Ik houd je op de hoogte!

X

Terug
Bovenaan