@Daisy

A

Anoniem

Guest
Hee Daisy, ik wil je heel veel succes wensen morgen met de kijkoperatie. Ik hoop dat je ongi is gestopt en het door kan gaan. Heb je je gyn nog te pakken gekregen vandaag? Heel veel succes. Ik ga voor je duimen dat er iets uitkomt wat makkelijk te verhelpen is, zodat je snel zwanger blijkt.
DUIM DUIM DUIM.
SUCCES!!!!
Liefs Chantal

Hi Daisy,

Ik kan niet anders dan me aansluiten bij Chantal.
Ook ik hoop en duim voor je dat ze goed nieuws hebben als ze je hebben geopereerd.
Heel veel succes en sterkte.

Liefs Marjolein

HEEEEEL VEEEL SUCCES meis!!! is je ongi weg?????

liefs kim

Thanx meiden! Bedankt voor jullie medeleven, maar helaas moet ik melden dat mijn ongi nog erger is geworden vandaag....

Hing vandaag om 9 uur meteen met de gyn aan de telefoon en moest de operatie afzeggen.
De eerste plek voor mij (tussen ongi en ei) was eind november. Erg aangedrongen dat ik gewoon zo snel mogelijk wil, was er ineens een plekje over 2 weken!!! Mag dan alleen niet zwamger zijn, maar goed, daar zijn we toch al mee bezig, met niet zwanger worden, hmmm...

30 augustus is dus de nieuwe datum en dan geen ongi in de buurt, mits het 1,5 week eerder komt, maar dat lijkt me niet!

Liefs Daisy

ow meid wat balen zeg... wel fijn dat ze je dan toch over 2 weken ingepland hebben.... ow dit is weer een tegenvaller voor je zeg! sterkte xxx kim

Jee meis, wat balen. Je hebt je er helemaal op voorbereid. Valt toch weer rauw op je dak denk ik.
Succes met het opnieuw voorbereiden op je operatie de 30e.

Sterkte X

Idd wel even rauw op mijn dak ja! Maar goed, ik heb voor die keer geen hormonen nodig (heb nu erg last van de bijwerking moeheid en slapeloosheid, lekkere combi...) en het valt me echt mee dat er over 2 weken al een plekje is. De vorige keer moest ik 3 maanden wachten!

Wat misschien ook wel scheelt is dat ik net mijn eerste werkdag achter de rug heb en een superleuke groep heb! (Sta voor groep 4 dit jaar.) Die zorgt ook wel voor de nodige afleiding, zodat ik niet 90% van de dag met de operatie bezig ben.

We gaan het allemaal wel weer zien. Ik houd jullie iig op de hoogte zodra er weer wat is!!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan