@Daisy

Hai Daisy,

Fijn te lezen dat de OP goed is verlopen en dat je nu wat meer duidelijkheid hebt! èn dat je sowieso behandeling krijgt, dat heb ik toch goed begrepen?! Dat je óf IUI óf IVF krijgt!?

'k Hoop zoooo heel erg voor jou/jullie dat ik hier gauw een berichtje lees dat er een beebje onderweg is voor jullie!!!

Ons gezin is op 27 aug verrijkt met een mooie, gezonde zoon.Aaron Levi, 4850 gr en 55 cm groot.
De bevalling was geen makkie, omdat ik lichamelijk helemaal uitgeput was.8 dagen overtijd en de laatste week was enorm heet, weinig slaap... Naja, uiteindelijk is alles heel goed gegaan en ben ik nu alweer lekker opweg fit te worden.

Ik kom af en toe even kijken hoe t met je gaat!!

Liefs en alle goeds, Gerrie

Ten eerste gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Verder alles goed met jou en de kleine?

Wij krijgen iig behandeling idd. IUI of IVF.De vraag is alleen wanneer. Waarschijnlijk moeten we wel nog even zelf proberen, maar na die positieve operatie vinden we dat eigenlijk niet eens zo erg! Maar het is al een hele opluchting dat behandeling gewoon mogelijk is!

Nu eerst mijn vriend nog een keer voor de opzwemtest en dan krijgen we het vervolgprogramma te horen. Nog even spannend!

Geniet lekker van je uk!

Liefs Daisy

Fijn Daisy, dat er nu beweging in zit.Geeft weer motivatie denk ik, en hoop.

Ons gaat t prima hoor, nog wat last van rug/bekken, maar dat komt ook vast weer goed.

Nou, ik blijf aan je denken, al zal ik minder vaak online zijn denk ik.

-XXX- Gerrie

Fijn dat met jullie alles goed is! Blijft toch altijd afwachten na zo'n bevalling!

Voor ons voelt het nu net alsof we hebben besloten deze week met de pil te stoppen. Het klinkt misschien gek, maar we hebben echt het gevoel van een nieuwe start!

Ik merk dat ik ook meteen weer zin heb in klussen... Na mijn ongi dan, haha!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan