Dakkapel

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wij zitten te denken voor een dakkapel om zo van de zolder ook iets moois te maken. Wie heeft hier ervaring mee, hout of kunststof??? en misschien prijzen.
Weet je iemand waar je erg tevreden mee bent????

Thanks alvast.

gr. Ilone

hoihoi,

Mijn man is timmerman en zijn voorkeur gaat uit naar een kunststof dakkapel omdat je daar geen onderhoud meer aan hebt. prjzen zijn erg moeilijk te noemen omdat het heel erg verschilt. Wij hebben van de zomer boven nieuwe kunststof kozijnen geplaatst, maar omdat mijn man dat zelf kan hadden we alleen maar de kosten van het bestellen. Als je nog vragen hebt dan stel ze maar

groetjes Linda

Wij hebben er hier ook een   helemaal super!!!
wes heeft hetzelf met een vriend gemaakt en wat een ruimte erbij!!!
met de prijs kan ik je dus niet helpen dat weet ik niet.
wel erg lekker hoor binnen 2 dagen stond hij er op....
hoe is het verder met je?
voel je je goed?
liefs

Hoi hoi,

Wat fijn dat het dakkapel zo snel geplaatst werd. Doet Wes dat voor zijn beroep???

Met mij gaat het wel goed hoor, ben alleen ongelooflijk moe!! Bij Jennifer had ik dat echt niet hoor!! en af en toe behoorlijk een opgeblazen gevoel, bijna misselijk-achtig zeg maar... haha ben ook niets meer gewend!!!

Hoe gaat het met jou en je kleine pup (wat een scheetje zeg!!)

Trouwens ben je al naar buiten gegaan met Mick.. want het sneeuwt nu.. haha zo leuk he!! Kan niet wachten tot ik klaar ben met werken om ff met Jennifer in de sneeuw te spelen... waarschijnlijk moet ik haar alleen maar tillen want ze vind het vast te koud..hihi..

gr. Ilone

Hoi Ilone,

Wij hebben ook 2 dakkappellen laten plaatsen omdat wij op de eerste verdieping al meteen schuin dak hebben. Daar zijn we ook superblij mee.
De prijs ligt denk helemaal aan je soort dak en afmeting van de dakkapel.
Onze dakkapellen hebben ze namelijk echt op het dak moeten bouwen, heeft ook 2 weken geduurd.
Bij mijn vriendin hadden ze de dakkapel al in de fabriek gemaakt en die hadden ze in 1 dag op het huis staan.
Ik zou gewoon bij een paar bedrijven in de buurt informeren zodat je ook prijzen kunt vergelijken.

Groetjes,
Maike

Helaas lag Mick te slapen toen het sneeuwde! en nu is alles al weg,beetje in de achtertuin nog maar niet veel,helaas.

Wes doet dat samen met een vriend van hem die timmerman is,en omdat Wes in de bouw werkt zijn ze samen erg handig haha.
Bij de zus van die vriend hebben ze het ook gedaan dus het is wel ideaal zo.

Ik kan me wel voorstellen dat je nu moe bent dan hoor. het is toch een tweede en je hebt een kleine al rond rennen.
Ik  ken ook alle zwangerschapkwaatjes niet heb ik bij  Mick niet gehad dus ik ben benieuwd als ik  ooit weer zwanger ben of ik er nu wel last van krijg.
Ach  het is voor een goed doel!

Jullie nog wel de sneeuw ingeweest?
x  

Ik zou kunststof doen. Lekker onderhoudsvrij. Misschien kun je een aantal offertes opvragen bij bedrijven in de buurt? Ook goed opletten of ze ergens bij aangesloten zijn ofzo. Zeker in deze tijden dat er toch bedrijven op de fles gaan. Mijn zus had dat bij de uitbouw voor een serre, de achterpui was eruit geslagen, ze hadden al alles betaald, bedrijf failliet, nergens bij aangesloten, die kunnen nu dus fluiten naar hun geld. Bah!

Kunststof is onderhoudsvrij, maar na 30 jaar is het wel op. En hout moet je natuurlijk wel bijhouden, is weer lastiger.
Maar hout is wel mooier, of je moet dat super dure kunststof nemen.

Succes.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan