dames, beas naam wordt voor die ongein gebruikt!!

A

Anoniem

Guest
dames,

mag ik zeggen dat het me van jullie tegenvalt dat jullie nu echt geloven dat bea die berichtjes typt!!!

bea komt uit belgie, dat kun je ook uit haar berichtjes opmaken!!! dat is een schrijfstijl met belgische woorden erin die wij niet zo gebruiken!!

en als jullie allemaal weten dat er iemand andermans namen gebruikt ga bea dan niet afzeiken!! als jullie hier allemaal lang genoeg zouden komen zouden jullie weten dat bea 1 van ons is en ook al ruim 110 dagen niet ongi is geweest en heel graag zwanger wil worden!!!! ook zei is hier kapot van!!

dat 1 of andere malloot haar naam nu gebruikt zal haar erg kwetsen!! en dat jullie dit geloven helemaal!!
wel jammer dat iedereen nu weer zo snel conclusies klaar heeft!!

zijn jullie allemaal nog maar net op dit forum?????
als jullie hier al langer waren zouden jullie dit namelijk zelf ook wel weten!
een excuus aan bea is wel op zijn plaats geloof ik!

dames, dames....let op met het aanspreken van iemand met een rot bericht!! vaak wordt er gewoon een naam van ons gebruikt....misschien volgende x wel die van jou!

xx kimpansee

Je hebt helemaal gelijk meid en wat goed dat je dit even hebt opgemerkt van de echte Bea. XXX

Tjee wat een heftige reactie! Ik voel me persoonlijk aangevallen, omdat ik ook gereageerd heb...
Ik vind nl.niet dat ik iemand een excuus verschuldigd ben, omdat ik er helemaal niet vanuit ben gegaan dat het om dezelfde Bea ging!
Ik kom al lang genoeg om te weten wie Bea is en dacht ook echt niet dat zij die berichtjes stuurde!
Er zijn wel meer bea's op de wereld, vandaar...
Ik heb (onze) bea dan ook niet afgezeken, maar (de andere) verzocht om met dat soort ongein te stoppen en het verzoek omdat soort berichten te negeren.
ik denk dat ik namens de andere dames kan spreken die gereageerd hebben.

Ginger

hoi dames, en vooral ginger,

sorry, het was niet mijn bedoeling om iemand persoonlijk aan te vallen, misschien heb ik vrij heftig gereageerd door het nieuws wat ik die dag te horen heb gekregen (zie bericht boven dat wat ik over bea heb geschreven).

misschien geen excuus, maar een verklaring ervoor.

xx kimpansee

Terug
Bovenaan