Dames die nieuw op het forum zijn/ die hun cyclus en NOD niet weten/ net gestopt zijn met anticoncep

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben hier nieuw op het forum en lees al een tijdje mee. Wens echt alle dames het beste! Dat al jullie wensen mogen uitkomen.. Zou me even kort voorstellen; Ik ben 26 jaar en heb 24 juni mijn spiraaltje laten verwijderen. Wij willen graag zwanger worden!! :D (maar dat willen we allemaal hier..) Heb lang (al bijna 9 jaar) op dit moment gewacht en nu is het eindelijk zo ver.. Ben net getrouwd met een hele hele lieve man en hebben in februari een huis gekocht. Dus nu op naar de volgende stap.. Erg spannend allemaal.. Nu heb ik nog geen idee hoe lang mijn cyclus is omdat ik nog erg last heb van onregelmatig menstruatie. De 1e dag van mijn laatste m.p. (maandelijkse periode) was 24 juni en een week later werd ik het alweer (1juli). Maar heb mijn spiraaltje net laten verwijderen dus alles zal wel even op gang moeten komen.. We nemen de tijd ervoor. Het is zo iets speciaals dat we niks verwachten. We kunnen alleen maar hopen.. :D:D

Ik hoop hier dames te spreken die ook net zijn begonnen zwanger proberen te worden/hun NOD en cycles niet weten en/of hier net nieuw zijn, om zo wat dingen te kunnen delen..

XxXjes M-M-L-C

Hoi,

Ik ben ook net gestopt met de pil en alles moet weer op gang komen. Omdat het onze derde kindje wordt, weet ik wel zo'n beetje wat mijn cyclus doet. 6 tot 8 weken... dus voorlopig nog maar even wachten...
Als je een eisprong hebt, heb je die 14 dagen voordat je ongesteld moet worden. Dus niet iedereen moet klussen op dag 14, dat is bij mij ergens dag 30 ofzo.

Ik ben ook weer nieuw, al heb ik met mijn vorige twee zwangerschappen hier ook gehuisd. Het leuke is, dat we met één groep moeders van dit forum toen een nieuw forum zijn gestart, en we nu nog steeds contact hebben met elkaar. Die kinderen worden van de zomer 2 jaar!

Veel klusplezier, en hopelijk is het snel raak bij jullie!

Hey!
Ik ben 24 jaar, en vorige maand getrouwd met een hele lieve man van 28.
Nou ben ik net gestopt met de pil en ben nu dus nog ongi van die laatste pil.
Daarna wil ik in iedergeval nog 1 of 2 keer zonder pil ongi worden om te kijken wat mijn cyclus is.
Dus vanaf eind Augustus begin September willen we voor het echie gaan.
Ik vind het allemaal erg spannend en heb er ook veel zin in! we hopen maar op het beste en houden overal rekening mee.

@MMLC: hoop dat je snel weet hoe jouw cyclus is nu je spiraaltje is verwijderd.
Heb je daar trouwens nog veel last van gehad?

@ Mari: Dank je! Hoop hetzelfde voor jullie! :D Wat leuk dat je nog steeds contact hebt met de dames van het forum. Lijkt me ook echt dat je hier veel steun aan elkaar kan hebben.. Hoe oud zijn je kindjes nu? En het geslacht..?

@ MMdJ: Hoop ook dat ik snel mijn cyclus weet. Maar wil er ook weer niet teveel mee bezig zijn. Wil het echt ontzettend graag maar wil niet elke x teleurgesteld worden. We zien het wel.. Of ik veel last van die verwijdering heb gehad? Helemaal niet gelukkig. En had al zo lang op dat moment gewacht dat ook eigenlijk niks dat moment kon bederven.Nog gefeliciteerd trouwens met je huwelijk! Ik ben ook vorige maand getrouwd. Wanneer jij precies?

Allebei heel veel geluk en dat het maar snel raak mag zijn..! :D:D:D

@ MMLC
ik ben 12-06 getrouwd!
En jij? Wat grappig dat we allebei in Juni getrouwd zijn!

Ik ben nog steeds een beetje aan het nagenieten van de bruiloft en alles er omheen.
Natuurlijk wil ik graag zwanger worden en mijn cyclus weten, maar door de bruiloft en de foto's etc ben ik daar zeker niet de hele tijd mee bezig!
Komt vast allemaal goed!

Ik 09-06! Grappig jah.. Dus bruiloft was geslaagd? :D
En alleen maar goed dat je er niet steeds mee bezig bent.. Des te sneller gebeurd het vaak.
Good Luck!!!

XxX

hoi mmlc, ik wens jullie ook heel veel succes en dat alles maar op gang mag komen he,dan kan het eindelijk beginnen, het is superspannend iedere keer weer,voor mij is het afwachten of ik zwanger wordt, want ik ben al best op leeftijd, maar ja is zo gelopen en ik vertrouw erop dat alles goed komt, en dat helpt.nou meis we horen elkaar wel weer.een fijn weekend liefs van essie

Hoi essie!

Dank je wel!! Idd super super spannend allemaal..
Jij gaat ook voor de eerste? Wat is je leeftijd dan? Ik wens jullie echt al het geluk en dat jullie maar snel zwanger mogen worden!! :D:D

Liefs Jo

Terug
Bovenaan