Dames die zwanger zijn met innesteling krampen?

<p>Sinds een tijd heb ik een nieuwe relatie en we hebben besloten ervoor te gaan. Ik ben net 36 geworden en zo bang dat het niet lukt. Met m’n ex-vriend heb ik 1,5 jaar geprobeerd zonder succes. Ik heb een hele regelmatige cyclus waardoor de huisarts me bijna verzekerde dat het haast onmogelijk zou zijn dat het aan mij lag. Ik heb vorige maand m’n implanon eruit laten halen en na een week was ik alweer ongesteld. We zijn er gelijk voor gegaan! Nu moet ik dinsdag eigenlijk weer ongesteld worden maar heb sinds een paar dagen krampen, vooral rond m’n schaambeen.. Alleen nu vroeg ik me af, zijn hier vrouwen die tijdens de innesteling periode langer krampen hadden dan een dag bijv? Tuurlijk moet ik gewoon even geduld hebben, en grote kans dat ik heus niet gelijk zwanger ben.. maar m’n wens is zo enorm groot….</p>

Hallo,
Lastig hè dat wachten hihi. Blijft altijd spannend. Ik zit ook op de wacht, ik zou woensdag 25 of donderdag 26 aug. Ongesteld moeten worden.
Maar ook ik heb sinds afgelopen woensdag kramp onderin mn buik, steken aan de zijkant, lage rugpijn, zwaar gevoel onderin de buik en een beroerd tot misselijk gevoel.
Eigenlijk had ik al een ander gevoel na de eisprong. Dat had ik ook bij mijn dochter (nu 1.5 jaar) daarvoor twee keer een miskraam gehad en dat voelde ik toen niet zo duidelijk.
Sinds vandaag heb ik dat beroerde gevoel niet meer. Alleen nog wat gerommel soms onderin de buik
Afwachten, afwachten, ik hoop dat de week voorbij vliegt haha

Terug
Bovenaan