Dames, dit is echt de moeite waard!!!

http://www.leichte.info/fuer_Frauen/kosmobiologische_empfaengnisplanung.htm

dit is een link naar een duitse website waar je gratis je kosmobiologische cyclus kan laten berekenen. als je niet weet wat dit is moet je het even googelen. het wordt ook wel de Jonas methode genoemd.

Sucses en laat even weten wat je er van vind

Ik heb hem bekeken, maar ik kan niet zo goed Duits. Ik neem aan dat er aangegeven staat wanneer je vruchtbare periode precies is. Ben benieuwd! Hetis wel handig!

Bedankt!

ik heb het ook ff gedaan
maar geen idee wat er staat hihihihihihi
ga gelijk ff vertalen via internet als het lukt hihihi

groetjes priscilla

ik heb het ff vertaald zover het kon
regel 1 Cosmobiological begin van de vruchtbaarheid periode.
regel 2 Mondphasen conceptie datum.
regel 3 Cosmobiological einde van de vruchtbaarheid periode.

dit staat achter de datums

hieronder staat wat er onderaan staat
In aanvulling op de fasen van de maan cyclus, van natuurlijk ook nog open dag van de normale menstruele cyclus worden waargenomen. Vooral groot is het waarschijnlijk van een zwangerschap, wanneer beide cycli gelijktijdig elkaar Conception Day.
dit staat onderaan de pagina
Disclaimer: De verstrekte informatie is aangeboden aan de mijn beste weten en overtuiging, en toch kan www.Leichte.info natuurlijk nemen geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor het gebruik van deze methode, of de resultaten weergegeven.

groetjes priscilla

en het gekke is dat de datums die bij mij staan dat het klopt want heb het bij andere sites ook gedaan waar je je eerste dag van je laatste menstuatie kon invullen en daar kwamen de zelfde dagen uit hihihi

groetjes priscilla

Terug
Bovenaan