dames even advies graag................

A

Anoniem

Guest
Tess heeft na haar ongelukje van gisteren een dikke wang die aan de buitenkant blauw is en ook warm aanvoelt. Ze heeft ook iets verhoging 37.8.
Ze eet prima en ik voel niets aan de binnekant van de wand, toch spookt me telkens door het hoofd dat die haak die ze in de mond had wel roestig was.

Wat zouden jullie doen, afwachten of toch morgen even de huisartsenpost bellen.

Bedankt alvast.
Liefs sandra

Oh ja de wang is pas in de loop van de dag dik geworden, vanmorgen was hij alleen blauw.

ik geloof dat ik toch even iemand er naar liet kijken
misschien is het ietsje dieper dan je zelf zo kunt zien

dan ben je misschien een onsteking voor..die kleintje
stoppen ook al vanalles in de mond

hou ons op de hoogte

groetjes
Bianca mv Lorenzo

ik zou er ook even mee heen gaan, beter te vaak dan te weinig...
suc6

liefs Jenneke mv Ivar

hey!

Ik had er denk ik ook even naar laten kijken.... Gewoon voor de zekerheid en het helpt altijd als een ander zegt dat je beter te vaak als te weinig kan bellen of langskomen. Ik volg hetzelfde vaccinatieschema als jullie maar volgens mij hebben ze dan al tetanus gehad??? die is anders misschien nog wel aan te raden met een roestige haak?
Gewoon bellen of gaan! Laat je weten hoe of wat? Sterkte voor jou en kus voor het meisje!!

Gr. Marieke

als ze koorts heeft is het hoogstwaarschijnlijk ontstoken en zal ze een antibiotica kuurtje meekrijgen. Zeker even de huisarts bellen!!
Beterschap!

zouden jullie nu nog bellen of morgenvroeg omdat ze nu al lekker ligt te slapen.

Terug
Bovenaan