dames, gaan de broeken nog dicht?

Bij mij begint het nu toch echt al wat te knellen, al 2 kilo erbij en ben pas 12 weken op weg... De broek gaat nog dicht maar niet meer van harte. Vorige zwangerschappen begon dat pas bij 14 weken of zo. Nou ben ik ook geen enorm ranke den en heb de afgelopen weken flink lopen eten om de misselijkheid minder te laten worden (dat hielp dus dan mag het). :) :) Dus misschien komt het ook wel daardoor...

groetjes!

Nou, ook hier geen dichte broeken meer hoor, met een week of 8 begon de boel al te klemmen, en na 10 weken ( toen we op de echo gezien hadden dat alles oke was) zijn de positiebroeken toch echt weer uit de kast gekomen. Bij mijn tweede zwangerschap was dit ook rond deze tijd. Ik kan ook echt niet meer om de buik heen hoor haha
Ben ook niet echt de slankste haha, maar gelukkig niet misselijk geweest. Uhm, wel wat meer gegeten hihi

Groetjes

Hey,

Bij mij is het juist weer wat afgezakt. had met een week of 6/7 al dat ik niet meer in mijn broeken paste. Heb toen wat positiebroeken gehaald en er waren al mensen die het konden zien. Nu nemen alle klachten (misselijkheid, last van mijn darmen) weer wat af en ook mijn buik is afgezakt. Pas nu weer in mijn eigen broeken! Kijken hoe lang het duurt...

Groetjes Bregtsje
13 wk 0dg 1e kindje

hey hoi
bij mij passen 2 broeken nog redelijk goed.
maar 2 rokken passen niet meer dicht dus das wel jammer met het warme weer.
heb 2 nieuwe broeken besteld een witte en een zwarte. van dun stof zijn geen positie broeken maar kunnen wel als goed is de hele zwangerschap aan zelfs nu al. en heb een jurkje en een rokje die wel blijven passen. heb ook nog 2 andere wel positie broeken maar die passen pas als de buik echt dikker is na 5 maanden ofzo.
heb vandaag een buikband binnen gekregen met 2 voetjes erop en tekst: pas op ik schop!!! erg leuk.
groetjes van mij

hey hoi
bij mij passen 2 broeken nog redelijk goed.
maar 2 rokken passen niet meer dicht dus das wel jammer met het warme weer.
heb 2 nieuwe broeken besteld een witte en een zwarte. van dun stof zijn geen positie broeken maar kunnen wel als goed is de hele zwangerschap aan zelfs nu al. en heb een jurkje en een rokje die wel blijven passen. heb ook nog 2 andere wel positie broeken maar die passen pas als de buik echt dikker is na 5 maanden ofzo.
heb vandaag een buikband binnen gekregen met 2 voetjes erop en tekst: pas op ik schop!!! erg leuk.
groetjes van mij

Hallo,

Ja, bij mij gaat e.a. ook wat strakker zitten. Ik ben in verwachting van de tweede en wat een verschil met de eerste zeg.
Ik ben nu 14.4 w. en mijn buik zet ook aan de bovenkant uit. Bij mijn eerste zwangerschap zag je eigenlijk nog niets met mijn kleding aan, maar nu...
Ach ja het is allemaal al een keertje opgerekt denk ik dan maar.

groetjes

Ik heb ook al vanaf 10 weken zwangerschapskleding aan. Ik heb ook al een flinke buik. Mensen zien het echt overduidelijk. Wat dat toch verschilt met een eerste zwangerschap...toen zagen de mensen het ook wel bij 14 weken, maar wauw nu...
Ik vind het heerlijk om met mijn buik te pronken. Aangezien ik normaal best slank ben en strakkere broeken/shirts draag, paste het al snel niet meer.
Ik vind wel dat er leuke dingen te krijgen zijn. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik stad en land afgezocht. Ik heb veel broeken/rokken met een elastieke band, die je in principe al aan kunt doen als je niet zwanger bent.

Terug
Bovenaan