Dames heel veel plezier morgen!!!!

A

Anoniem

Guest
Zoals het onderwerp dus al aangeeft!!!! hahaha

Liefs Maaike mv Twan

Ja, veel plezier. Zal aan jullie denken als ik hard zwoegend aan het werk ben. Enne over dat het stil zal zijn op het forum, daar kan ik jullie niet bij helpen. Ik heb geen computer op het werk. Jaja, ik werk in het stenentijdperk, ik weet het.

groet, Diane

ja heel veel plezier, ik ben errug benieuwd naar de reacties!!

Ook van deze kant heeel veeeel fun gewenst! Volgens mij zijn de weersberichten redelijk dus dat belooft een leuke dag te worden voor jullie. Enne... denk een beetje aan ons achterblijvers hè!

Grtz. Poppetje71

Ook van deze kant heeel veeeel fun gewenst! Volgens mij zijn de weersberichten redelijk dus dat belooft een leuke dag te worden voor jullie. Enne... denk een beetje aan ons achterblijvers hè!

Grtz. Poppetje71

hallo dames

inderdaad veel plezier morgen en ik kijk nu al uit naar het fotoverslag...
Ik zal in elk  geval proberen om morgen nog op het forum te komen als de kleine meid het toelaat, en ook de man want die zit thuis met een slijmbeursontsteking in zn elleboog

Groetjes Veronique  

Nou meiden ik sluit me volledig aan bij wat hier boven staat en hoop dat jullie het heel gezellig hebben.

Have fun.

xx Elly

Bedankt!!!! We laten zeker weten hoe het is geweest....!!!! Volgende keer gaan jullie mee hoor!!!!!!!!

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan