dames help ben ik zwanger

A

Anoniem

Guest
al een jaar zijn we bezig zwanger te worden met steeds een negatief resultaat of de rd`s waren er of ik had een negatieve test.
vandaag ben ik voor het eerst 6 dagen overtijd ( ben normaal altijd op dag 28 t.m dag 31) het is de 35 ste dag.
heb net een test gedaan van cleur blue en die gaf gelijk een vage plus maar volgens de bijsluiter ben je dan zwanger. mijn vriend die helemaal niet weet wat hij moet zien als je zwanger bent, zei ik zie een plus.
ik kan het haast niet geloven na een jaar....dames help mij uit deze onzekerheid durf nog niet te juigen.

voelt nu of ik wel ongi moet worden krampjes en steekjes maar dat heb ik al de hele week
groetjes van een onzekere bonus

Hoi,

Ik kan niets anders doen als je Feliciteren!!!!!
De onzekerheid komt alleen maar omdat je al een tijd bezig bent en het nog niet geloofd!
De plus geeft aan dat je zwanger bent! En dat hij vaag is is niet erg......Je bent gewoon zwanger!!!!
Geniet er lekker van!!

Frieda
35 weken en 5 dagen

Hoi,

volgens mij is een plusje een plusje en ben je zwanger!! Ik ken de test met het plusje niet, maar ik weet (uit ervaring) dat bij andere testen een heel vaag streepje ook een streepje is.
Ik denk dat ik je wel mag feliciteren!

Gr. Gea

he bonus,

Ik had al gereageerd op het forum zwanger worden...maarre GEFELICITEERD!!! Tot bij het december forum!

Knuf

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet hoe het is als je er al langer op wacht, hartstikke gaaf voor jullie.
En die steekjes en dat ongesteldheidsgevoel, dat is normaal hoor. Deze keer wist ik juist dat ik zwanger was omdat ik ongesteldheidsbuikpijn had, maar niet ongesteld werd, terwijl de buikpijn bleef.
Geniet ervan. Ik weet nog goed dat ik die eerste keer bijna leek te zweven van geluk (en ongeloof).
Ivy

bedankt voor jullie reacties , begin er bewust van te worden dat het dan eindelijk raak is.
 wat een twijfel   miep ben ik he??
maar is het ook wel eens voorgekomen dat de clear bleu het fout had???????????

er spookt echt vanalles door het hoofd, heb nu ook wat steekjes aan de zijkant van de borsten en nog steeds af en toe ongi gevoel???!!?!??!?!?

wat moet ik nu doen naar de huisarts of naar de verloskundige en wanneer???   foliumzuur slik ik al een jaar.

Hoi. Nou volgens mij zijn idd felicitaties wel op zijn plaats hoor!!!!
Ik denk dat het heel normaal is dat je twijfelt of het wel zo is of niet. Ik ben 2x snel zwanger geraakt, en ik had ook zoiets van Is het nou wel of niet? Maar het was toch echt zo..
Die steekjes had ik ook, en iedere keer als ik naar het toilet ging was ik ervan overtuigd dat ik toch ongesteld zou zijn, ondanks de 3 testen die allemaal positief aangaven..
Dat duurde bij mij wel een paar weekjes..
MAAR ik zou zeggen Meid, geniet er lekker van en over een maandje of 8 heb je een heerlijkhummeltje in je armen.
Gr. Anne-Marie
30+1 zwanger van nr. 2

zo'n digitale van Clearblue zijn daarom zo ideaal je bent WEL of NIET zwanger (haha die vond ik na 5 gewone testen eindelijk mijn rust mee) gefeliciteerd meid!

Terug
Bovenaan