A
Anoniem
Guest
hallo,
Ik ben op de nacht van woensdag op donderdag 10/11 januari
Ongesteld geworden. gewoon buikkrampen enzv ik was het al korter als normaal
3 dagen wel heel hevig moest me veel verschonen...
Maar normaal ben ik altijd 4/5 dagen ongesteld.
Nu had ik gister S...X en toen kwam er nog steeds Bloed tevoorschijn...
Vet vaag Heb getest en ben niet zwanger voel me niet anders ben wel van de week heel naar geworden op me werk duizelig en bijna overgegeven heel warm ben toen ff gaan zitten in toilet en toen was het weg...Maar dat kan ook omdat ik s,ochtends niet eet maar dat doe ik al jaren niet...
Ik ben nu bezig voor me eerste kindje en ben al sinds juni 2006 gestopt met de pil maar sinds augustus september bezig met klussen !!!
Ben vrij regelmatig ongesteld 26/27/28/29 1x uitschieter van 31 dagen Pil moet wel uitgewerkt zijn tog ....
Wie kan me helpen of heeft dit oook mee gemaakt ofzow
ThnX !!! Alvast
Ik ben op de nacht van woensdag op donderdag 10/11 januari
Ongesteld geworden. gewoon buikkrampen enzv ik was het al korter als normaal
3 dagen wel heel hevig moest me veel verschonen...
Maar normaal ben ik altijd 4/5 dagen ongesteld.
Nu had ik gister S...X en toen kwam er nog steeds Bloed tevoorschijn...
Vet vaag Heb getest en ben niet zwanger voel me niet anders ben wel van de week heel naar geworden op me werk duizelig en bijna overgegeven heel warm ben toen ff gaan zitten in toilet en toen was het weg...Maar dat kan ook omdat ik s,ochtends niet eet maar dat doe ik al jaren niet...
Ik ben nu bezig voor me eerste kindje en ben al sinds juni 2006 gestopt met de pil maar sinds augustus september bezig met klussen !!!
Ben vrij regelmatig ongesteld 26/27/28/29 1x uitschieter van 31 dagen Pil moet wel uitgewerkt zijn tog ....
Wie kan me helpen of heeft dit oook mee gemaakt ofzow
ThnX !!! Alvast