dames help

A

Anoniem

Guest
wat is nod??en nog n vraag kan t dat je bloedverliest tijdens je eisprong??
heb er namelijk nog nooit van gehoord maar had t deze maand.

somebody help me!!

Hahaha, had ik in het begin ook.
Niet Ongesteldheids Dag, we hopen tenslotte dat we niet ongesteld worden!

Veel succes!
Begin

bedankt begin.

we gaan gelijk op dan heb op 31 03 mn nod!!ja ik leer t al
haha!dus ff afwachten maar voel niks dus zit er niet in deze x denk ik.
helaas.

groetjes

Dag meiden, ik snap helemaal wat jullie bedoelen... Al die ervaren termen vliegen je hier om de oren, hihi Wel leerzaam. Vraagje, Ik ben vorige week woensdag ongie geworden en was dit tot zondag, nu verlies ik vandaag erg veel licht waterig/melkachtig slijm, is dit mijn ei al of wat kan het zijn? Weet  er iemand misschien antwoord op? liefs el

Hoi kellientje, bloed tijdens je ei ??? Weet alleen dat sommige meiden bloed verliezen bij de innesteling (= 5 dagen na de eisprong)

El, vruchtbaar slijm (tijdens je ei dus)  ziet eruit als eiwit en je kan er draden van trekken. Melk zal gewoon normale afscheiding zijn.

Veel succes met worden.

Groetjes Mylene

He Kellientje!
Ja bloed tijdens je ei kan hoor! Ik heb het vorige maand gehad, maar bij mij spoot het er bijna uit (lekker overdreven...maar wel veel) Heb hierdoor helaas mn ei gemist...

Ovulatiebloeding komt wel eens voor maar hoeft niet altijd. meestal duurt dit 1 of 2 dagen en is maar heel weinig,  ik weet niet meer waardoor het precies wordt veroorzaakt maar als je even googled dan vind je het zo!
Het is idd niet fijn!
x ie maantje  

thanx maantje,

was inderdaad maar 2 dagen vond t heel vreemd.
maaruh dan heb ik dus mn springende ei gemist!jammer.
ach nieuwe ronde nieuwe kansen toch!

groetjes

Terug
Bovenaan