Dames het is nu een jaar geleden!!!!!

A

Anoniem

Guest
Dat onze inmiddels al grote kinderen, ontstonden. Het is ook een jaar geleden dat ik ontzettend misselijk werd, en een liefdesrelatie kreeg met de wc pot. Ik trouw aan moeders voor moeders mee ging doen (waardoor de hele straat wist dat ik zwanger was) en ik meteen moest braken als die pot open ging. Een jaar geleden dacht ik: HOe zou het zijn??????.....zucht......en het is nu alsof ze er altijd is geweest. Ik moet ook zeggen, ik dacht dat ik het leuk zou vinden, maar dat het zo leuk zou zijn dat wist ik niet! (Ik wist trouwens ook niet dat het zo vermoeiend zou zijn)

Inderdaad ja, het is alweer een jaar geleden, volgens mij  is het vandaag precies een jaar geleden dat ik erachter kwam dat ik zwanger was!
Voor mij was de zwanger zijn ook echt geen pretje! Vanaf week 8 tot maand 9 boven de plee gehangen en in het ziekenhuis gelegen wegens overmatig overgeven. Daarna via spoedkeizersnee  bevallen  Wat was ik blij toen de kleine meid er eindelijk was zeg!!
Ik moet ook zeggen dat ik bij lange niet aan een tweede denk!

Groetjes,
Rosanne

Erg he, die potten van moeders voor moeders. Ik moest er ook van braken...
Met dit mooie weer moet ik er weer helemaal aan denken.
Ik lag vorig jaar op bed met mijn rug...gelukkig ben ik daar nu helemaal van af en heb ik een heerlijk ventje.

Hey!

Een jaar geleden hing ik ook elke ochtend minstens 3x boven de pot!! Verschrikkelijk!!!
Geen idee wat me te wachten stond. 15 - 11 - 2006 is onze kleine meid geboren en het is net of ze er altijd geweest is! Heerlijk!!!

Groetjes mem van Anniek

Ik heb vanaf week 16 tot het einde van mijn zwangerschap boeven de pot gehangen en ontzettend veel last van mijn rug gehad. Wat is wel heel bijzonder vond was het voelen mijn kleine meid! Ongelofelijk dat dat allemaal alweer een jaar gelden is begonnen.

Hoi,

Gister een jaar geleden deden wij de test die positief was. Kon toen helemaal geen voorstelling maken van hoe alles zou zijn. Heb een goede zwangerschap gehad en een zware maar mooie bevalling. Zou het zo allemaal weer doen maar voorlopig genieten we eerst nog maar even van ons  mannetje alleen.
Als ik het zo trouwens lees ben ik erg blij dat ik niet elke ochtend misselijk ben geweest en heb medelijden met diegene die dat wel waren.

Groetjes Diana

Terug
Bovenaan