Dames ik ga jullie tijdelijk verlaten!!

Hoi allemaal,

Zoals sommige wellicht al weten, heb ik op 22 januari een curretage ondergaan, dit was mijn 1e zwangerschap en was 8,5 weken zwanger.
Wij hebben besloten om het zwanger worden een aantal maanden op te schuiven, jammer genoeg, ik ben bezig met een andere baan en we willen toch ook een aantal dingen in en om het huis gaan doen. Ik ben er voor mezelf uit dat ik er geestelijk ook nog niet klaar voor ben, voor een nieuwe zwangerschap. Dus ik ben weer begonnen met de pil, na de zomer willen we het weer gaan proberen.

Lientje ik ben erg benieuwd of je al wat voelt rommelen en hoe het met je gaat!

Voor de rest wil ik iedereen, veel sterkte en succes wensen met een eventuele volgende zwangerschap. Ik blijf jullie wel volgen, maar ik zal niet meer zo actief deelnemen aan het forum.

Liefs Fre

Hee Fre,

Zelfde gedachten hier, weer ongie en nu kiezen we voor ons zelf dus ook een break van een paar maanden of misschien is het definitieve stop, we zien wel.

Suc6 met alle bezigheden! Wie weet komen we elkaar hier ooit weer tegen.

Liefs Lientje

Hee Fre,

Zelfde gedachten hier, weer ongie en nu kiezen we voor ons zelf dus ook een break van een paar maanden of misschien is het definitieve stop, we zien wel.

Suc6 met alle bezigheden! Wie weet komen we elkaar hier ooit weer tegen.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan