dames ik heb iets te vertellen!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest

hoi dames ik ben zwanger .

maar ik wilde het met jullie delen ging naar de vaste topic s toe en werd metheen   met mijn voetjes op aarde gezet ik vind het zo vervellend   dat ik leuk nieuws te verlelen heb
en bij een ander is het mis gegaan pfffffffffffffffffffffffffffff .

dames ik weet niet wat ik moet zeggen  

groetjes iris

Hoi Iris

Super gefeliciteerd met je zwangerschap!! Probeer er toch maar van te genieten, ook al word je inderdaad wel weer nuchter door de verdrietige verhalen van onze forum genootjes..
Ik zal duimen dat het bij jou goed zal gaan, en dat ook Dion, Maan en alle anderen (en ikzelf natuurlijk ook, hihi) snel (weer) zwanger zullen zijn van een gezond frummeltje!

Liefs, 10e

he geweldig iris! Geniet ervan en voel je vooral niet schuldig door 'ons niet zwangeren' hoor haha! wij (ik spreek even namens iedereen neem ik aan) gunnen het jou en ieder ander, dus geniet ervan (en geniet ook maar namens ons!). liefs laura!

Iris...wat een geweldig nieuws!!!!!!!! GEFELICITEERD.. ook voor je mannie natuurlijk!! Ik snap dat je het een lastige situatie vond om het te vertellen....!

Maar.... GENIET ERVAN!!! Juist geweldig om zulk nieuws te horen!!

Wanneer heb je getest?

Lieve Iris,

Van harte gefeliciteerd meid!! Het is jullie van harte gegund!
Volgens mij zaten wij een beetje in hetzelfde schuitje: allebei al een dochter en nu al rond een jaar bezig met de tweede. Nu jij zwanger bent voel ik weer hoop!
Ik snap dat je de timing niet zo prettig vindt maar dat is even niet anders. Waar de een danst van vreugde om een positieve test, huilt de ander om een miskraam. Dat gaat helaas allemaal samen op dit forum.

Geniet er volop van meid! En dan op naar het decemberforum. Laat je zo af en toe nog weten hoe het met je gaat?

x
Dile

hoi

iris van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.ik voelde me ook wat schulidg toen omdat het in een keer weer raak was.en bij een ander niet snap wat je bedoelt dus.tot op het zwangerzijn forum gr wendy 7 wek zwanger

Ooohhh lieve Iris!!!!

Ik ben zo ontzettend blij voor je!!!!!!! We delen hier pijn en guluk hoor meid!!!
Ik had het echt gehoopt voor je en nu is het zooooooo. Echt SUPER leuk!!!!!
Probeer er echt van te genieten hoor, heb ik ook een klein beetje kunnen doen gelukkig.....
Het is echt een wonder in je buik hoor, heeel erg veel geluk en schreeuw het van de daken he?
Heel erg veel geluk voor jullie toegewenst en lekker naar het decemberforum!!!

(het is al echt een gezellig kippenhok)
Hele dikke knuffel van maan

gefeliciteert meis, leuk voor je , hoelang zijn jullie al bezig?, nou geniet er lekker van je kleine wondertje, en hou ons even op de hoogte hoe het gaat,

greetz suzette

Terug
Bovenaan