Dames Ik heb jullie hulp nodig

<p>Hallo dames Ik heb jullie hulp nodig, ik heb één dochter van 5 jaar oud. Ik en mijn partner willen nauw dolgraag de tweedekind. Maar mijn eerste zwangerschap was best pittig ? ik heb veel problemen gehad mijn dochter was prematuur baby ik had hogebloedduk en ik heb ook nog gezicht verlamming gehad tijdens mijn zwangerschap enz.. nauw ja mijn dochter is gelukkig kerngezond. Nou is mijn vraag moet ik voordat ik zwanger word eerst naar de ziekenhuis. Want na dat mijn dochter geboren was kreeg ik tehoren van mijn gynaecoloog dat ik bij mijn volgende zwangerschap eerst afspraak moest maken voor dat ik zwanger word , ik vind het prima maar wat houd het eigenlijk in ? Word er dan bloedonderzoek gedaan? Hebben jullie zoiets meegemaakt?  </p>

Ik zou zeggen Bel!.. Wij kunnen hier geen antwoord op geven, want het is afhankelijk van jouw eerdere situatie. Zij kunnen je vast meer duidelijkheid geven! 

Bij mij zeiden ze ook dat ik moest bellen maar was achteraf alleen om alles na te bespreken een plan van aanpak te maken. En om het proces te bespreken. Ze vroegen of ik ook behoefte had aan extra gespreken met iemand omdat mijn zwangerschap ook heel heftig was en de bevalling dat kan je toch even je angsten bespreken als je er last van zou krijgen
 Ik was al zwanger van de tweede zonder afspraak in te plannen.
Met hoeveel weken was je dochtertje geboren? 

[quote quote=10348388]Bij mij zeiden ze ook dat ik moest bellen maar was achteraf alleen om alles na te bespreken een plan van aanpak te maken. En om het proces te bespreken. Ze vroegen of ik ook behoefte had aan extra gespreken met iemand omdat mijn zwangerschap ook heel heftig was en de bevalling dat kan je toch even je angsten bespreken als je er last van zou krijgen Ik was al zwanger van de tweede zonder afspraak in te plannen. Met hoeveel weken was je dochtertje geboren?[/quote]
Ow zo, dat is fijn want ik zou heel graag mijn angsten willen bespreken. 
Mijn dochter was 33weken toen ze geboren was.

Ik zou ook zeggen, gewoon bellen en advies vragen. Dan kun je altijd nog zelf beslissen wat je doet. Ook heb ik zelf na een nare ervaring bij een fijne praktijk speciaal voor mama's EMDR behandeling gehad en dat kan ik enorm aanraden. Ik zit mentaal nu veel beter in deze zwangerschap dan aan het begin. De gynaecoloog kan misschien je ook wel iemand aanraden. Ik was met 3 afspraken klaar. 

Terug
Bovenaan