Dames ik heb jullie HULP nodig

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zou gister mijn NOD hebben maar ben het niet geworden, heb ook behoorlijk wat kenmerken zoals buikpijn, misselijk, hoofdpijn (normaal nooit hoofdpijn), moodswings, heel erg moe, veel plassen, pijn in de onderbuik, en gevoelige en jeukende tepels.

heb vanochtend en gisteravond getest en was beide NIET ZWANGER dus ja das duidelijk, dus ik me voorbereid op de ongesteldheid vandaag en niks en nog steeds niks en wel misselijk en wel buikpijn maar geen ongi???

Wat moet ik nu ?
Ik weet het echt niet meer.

Thanks alvast voor jullie help.

Misschien is het nog te vroeg om te testen en maak je niet zo snel HCG aan... Ik zou het even een aantal dagen aan kijken en dan op nieuw testen... Als je nog niet ongi bent geworden..

Weekje wachten en dan nog eens testen, helaas er zit niets anders op. Hoe drukker je je maakt, hoe meer je lichaam van slag raakt....ook als je niet zwanger bent.

Je hebt vast een iets langere cyclus! dan wordt je over een paar dagen ongesteld. Je lichaam is geen robot en af en toe doet ie er gewoon een paar dagen langer over. Mijn ervanring is dat je jezelf flink voor de gek kan houden. ik heb me zeker 3 keer zwanger gevoeld voordat het echt raak was. Dus dat zegt niets.

ik hoop natuurlijk dat het allemaal goede voortekenen zijn... test daarom nog eens opnieuw als je zaterdag nog geen rode duivels ziet. Sommige vrouwen testen pas later positief!

ik was zondag een beetje ongi toen gisteren niet meer...terwijl dat mijn 1e dag had moeten zijn..ook ik snapte er niks meer van tot vanochtend!! Mijn lichaam hielt me heel even voor de gek.
Succes met nog even wachten.
en je kunt altijd bij de harts een test doen die schijnen gevoeliger te zijn

Dank voor al jullie reacties,
vindt het maar niks bedoel snap dat mijn lijfje geen robot is maar wel een behoorlijk ritme lijf en dat is nu al een week anders. . . . . ik wacht tot vrijdag en dan kan een telefoontje nooit geen kwaad toch ?

Ik heb eigenlijk nog een vraagje.

Stel he dat ik nu niet zwanger ben en niet ongesteld wordt ? kan ik dan wel een nieuwe eispong krijgen of moet ik echt wachten totdat ik ongesteld geworden ben ? dus gaat ronde 2 dan nu in of gaat die pas in als in ongi geworden ben ?

dank alvast weer voor jullie antwoorden

@Marisca: Als je je er zorgen over maakt, zou ik zeker naar de huisarts gaan. Het kan nooit kwaad even na te vragen hoe het zit. Dan weet je gelijk zeker hoe je ervoor staat en hoef je niet de hele tijd met die onrust te zitten. Succes!

Terug
Bovenaan