dames is wordt gekkkkkkkkkkk

A

Anoniem

Guest
Goedenavond allemaa

Volgens mij ben ik rijp voor het gekkehuis.
Pff vorige zaterdag duidelijk mijn ei gevoeld.
Nu alvan gister ongi pijn niet normaal.
En kom net onder de douche vandaan. Ik keek eens naar mijn tepels denk wow die zijn ineens donkerde geworden. dus ga eens aan mijn vriend vragen.
Hij heeft er niet zoveel verstand van dus ik zeg zie jij iets aan mijn borsten. Hij zo ja je tepels zijn ineens veel donkerde. Hmm
sjonge sjonge wat kan je lichaam toch voor de gek houden.. Nu maar rustig een weekje nog afwachten. Hmm erg moeilijk.
Maar vogens mij kunnen we straks met zijn allen naar het gekkehuis met als die vage dingetjes die je ineens voelt nu je er mee bezig bent..

liefs shasta

spannend, ik heb het zelfde...... om gek van te worden

Zenuwslopend hè! Die buikpijn kan je ook hebben volgens mij als je zwanger bent dus dat zegt nog niet zoveel....... Ik ga voor je duimen!

Hai lieverd,

Er zit indd helaas niets anders op dan afwachten...Pfff....om gek van te worden! Volgens mij zijn we zowat allemaal rijp voor het gesticht! Hahaha!!
Weet je: je lichaam kan je zo goed voor de gek houden en het verleden heeft mij geleerd dat je soms ook dingen ziet, die je graag wilt zien maar ja...als het je vriend ook op viel....You never know! Overigens zou dat wel een hele snelle lichamelijke verandering zijn nog geen week na je eisprong maar wat ik al zeg: Elk lichaam is anders en ik ken ook een aantal dames die gelijk 'voelden' dat ze zwanger waren....

Ik ga voor je duimen meid, dat je over een week positief nieuws voor ons hebt! *******

Sterkte! Liefs Lynn

Ik doe ook mee met gek worden! Heb al een aanmeldingsformulier aangevraagd!!!

ja verschikkelijk wachten grr
En klopt lichaam doet hele rare dingen met je en je wilt ook graag zien wat je wilt zien.
Het is ook piepzooi dat je iedere keer moeten wachten konden we maar gewoon zeggen en nu zwanger zijn.

haha nee nog net iet een aanmeldings formulier aangevraagd. Maar dat duurt vast niet erg lang

liefs shasta

haha het kan wel een zwangerteken zijn.. Wie weet! good Luck!
Wachten is gewoon k*t! Ik heb bedacht dat we doorklussen tot mn NOD dan lijktt het wachten misschien niet zo lang whaha.

Liefs

Gelukkig dacht dat ik ook de engie was iedereen normaal en ik aaaahhhhhhgggggg gelukkig gerijpen ze hier meer en beters

Terug
Bovenaan