dames.... lis, lil, suus en alle andere!!

he dames,

hoe is het ermee?
ik ben ff een paar dagen niet geweest, heb helaas mijn huisdier vrijdagavond heel onverwacht in moeten laten slapen, maar kwil er niet te veel over kwijt....

ff wat anders,

klees alleen maar narigheid hier, dus hoop dat we nu weer naar wat leukere berichtjes kunnen kijken....
weten we nu nog niet wat de opzet van zo'n persoon is!!!! leren we het dan nooit om NIET te reageren.....ik betrap me er zelf ook op dat het niet mee valt om niet te doen ;-)!

heeft er nog iemand wat leuks meegemaakt, of gaat er nog iemand binnenkort lekker op vakantie?

lis, hoestie nou?
en lil, hoest met jou?

hoor ik wat van jullie dames!!
mijn nod duurt nog ff (heel lang dus!)

tot snel
xx kimpansee

Hee Kimmie,

Wat verdrietig dat je je beestje hebt moeten laten inslapen...was je zeker erg aan gehecht meis...wat voor beesie was het?

Het is hier een beetje stil, veel meiden zijn op vakantie o.a. Jill die zit lekker met d'r billen op het Italiaanse strand!
Ga jij nog weg deze zomer?

Spreek je gauw weer,
lfs. Suus

He kim,
goed om van je te horen. hier nog een 'nog lang geen nodder'. Ja t is hier best saai, maar ik heb zelf ook niet zo veel te melden. volgende week weer de fruty days zoals suus t noemt. dan ga ik weer de cb gebruiken. het tempen kan ik wel achterwege laten. da's vooral handig bij de nod-dagen. jij ook volgende week denk ik? of heb je zo'n korte cyclus dat je dit weekend al aan de slag gaat? en hoe zit het met je iui idee? was je nou al bij de gyn geweest of had je alleen een afspraak gemaakt?
tot snel, en veel sterkte ivm je beestje, heel verdrietig zeg. dat geeft zo'n leegte ineens he? heel veel sterkte meid, lis

he dames,

ik had een konijntje, hij werd een dag later 5 jr. kvind het nog steeds supererg....

heb 2 aug afspraak met gyn, nu maandag dus....ik laat wel horen hoe t was, en of iui gaat beginnen.

wij gaan 18 aug lekker voor 11 dagen naar turkije!!! ben er echt aan toe!!

he suus, ga jij nog weg? en hoe gaat het met je, met je intake ivf bijna voor de deur? spannend zeg!!
en nog naar de acu geweest? ik ben benieuwd!

en jij lis, ga jij ook nog holidag vieren? in verweggistan of hier in holland!! het wordt mooier weer dus het kan wel....eindelijk!
ik heb mijn 'fruty days" eigenlijk pas op 7,8 of 9 augustus. maar we beginnen maar op tijd met klussen!! heb cyclus van 32 dagen, dag 18 eisprong

lieverds, ik ga ff leren...ben bezig met vakdiploma drogist ivm mijn werk. het is super interessant maar erg pittig!! tot snel!
xx kimpansee

Terug
Bovenaan