dames met een vierde kindje bezig zijn klets gezellig mee

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik ben al moeder van 3 gezonde kinderen maar heb sinds 2 jaar een super vriend

en hij wilt graag een kindje van zich zelf hij is gek met mijn andere 3 kinderen hij zou niet meer zonder hun kunnen  gelukkig

en ik was gesteriliceert en heb dat een half jaar geleden terug gedraaid

we zijn nu 7 maanden bezig en het wil niet echt lukken

nu krijg ik volgende nod een baarmoeder foto en ze gaan mijn eilijders doorspoelen of ik geen verkleving heb

en dan gaan we verder onderzoeken doen

ik heb het nu ff van mij afgezet want je word er echt gek van als je steeds overtijd bent en ook nog de verschijnselen heb van zwanger zijn

ik hoop dat er iemand is die gezellig wil meekletsen tot we zwanger zijn

groetjes

Hoi, zag je berichtje en dat er geen reacties bij staan. Jammer ja.
Kan me er niet bij aansluiten, wij gaan nl. voor nummer 3 ipv 4. (hihi tenzij het er 2 zijn)
Veel succes met zwanger worden!

x mamaloe

Hoi,

Ook ik kan me niet bij je aansluiten, wij gaan ook voor nummer 3 maar wil je toch heel veel succes wensen.

Liefs

quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-11-2006 10:10:09'));

Hoi, zag je berichtje en dat er geen reacties bij staan. Jammer ja.
Kan me er niet bij aansluiten, wij gaan nl. voor nummer 3 ipv 4. (hihi tenzij het er 2 zijn)
Veel succes met zwanger worden!

x mamaloe

fijn dat je toch heb gereageerd

een derde is ook al een hele opgave
ik hoopte dat ik niet de enige was die een vierde kindje wil
het is wel al duur genoeg in deze maatschapij
maar ik vind het ook wel gezellig om met andere moeders te kletsen of ze nu met een 2de of 3e bezig zijn maak niet uit
ik wou alleen maar kijken of er ook moeders waren die met een vierde bezig zijn

groetjes

Hoi
Wij zijn niet bezig met de vierde, maar met de vijfde!
Maar er zijn andere overeenkomsten...namelijk dat ons jongste kindje ( nu 2) het eerste kindje is van mijn huidige man.
De andere drie zijn dus stiefkinderen van hem, eigen kinderen van mij.

Afgelopen zomer heb ik twee miskramen gehad. Eentje heel erg vroeg, al met 5,5 week en de tweede met 14 weken, dat was wel even sneu en verdrietig.

Nu zijn we weer bezig, want eigenlijk willen we nummertje 5 wel heel erg graag ook bij ons aan de eettafel hebben zitten...

Ik ben nu wel bang dat het lang gaat duren, en als ik dan jouw verhaaltje lees, over onderzoeken, dan maakt me dat wel angstig, want daar heb ik geen zin in eigenlijk.
We zullen wel zien en wachten maar af.
Komend weekend ofzo, moet ik ongesteld worden. Het zou   mijn tweede cyclus zijn na de curretage van afgelopen augustus. Alles is al op orde denk ik in mijn lijf. En geestelijk ben ik er wel aan toe om weer zwanger te zijn. Dat weet ik echt heel erg zeker!

Groetjes Annemieke

quote: Annemieke31 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-11-2006 14:35:42'));

Hoi
Wij zijn niet bezig met de vierde, maar met de vijfde!
Maar er zijn andere overeenkomsten...namelijk dat ons jongste kindje ( nu 2) het eerste kindje is van mijn huidige man.
De andere drie zijn dus stiefkinderen van hem, eigen kinderen van mij.

Afgelopen zomer heb ik twee miskramen gehad. Eentje heel erg vroeg, al met 5,5 week en de tweede met 14 weken, dat was wel even sneu en verdrietig.

Nu zijn we weer bezig, want eigenlijk willen we nummertje 5 wel heel erg graag ook bij ons aan de eettafel hebben zitten...

Ik ben nu wel bang dat het lang gaat duren, en als ik dan jouw verhaaltje lees, over onderzoeken, dan maakt me dat wel angstig, want daar heb ik geen zin in eigenlijk.
We zullen wel zien en wachten maar af.
Komend weekend ofzo, moet ik ongesteld worden. Het zou   mijn tweede cyclus zijn na de curretage van afgelopen augustus. Alles is al op orde denk ik in mijn lijf. En geestelijk ben ik er wel aan toe om weer zwanger te zijn. Dat weet ik echt heel erg zeker!

Groetjes Annemieke

hoi annemieke

als eerste wil ik zeggen ieder lichaam is anders dus je hoeft je geen zorgen te maken
ik vind het wel heel erg van je miskramen,dat heb ik nog nooit mee gemaakt dat hoop ik ook eigenlijk niet om dat ooit mee te maken en nu zeker niet nu ik in de 7e ronde zit
ik vind het nu al frustrerend dat het allemaal zo lang moet duren en ik zou ook liever geen onderzoeken willen maar we willen zo graag nog 1 kindje erbij dat ik het er wel voor over heb (pijnlijke onderzoek ook )je heb al meerdere zwangerschappen mee gemaakt dan lukt zeker een 5de ook ik zal zeker voor je duimenhou me wel op de hoogte hoe alles verloopt

groetjes

Nou dames, mag ik jullie dan een beetje jaloers maken. Ik ben zwanger van mijn vierde. Tweede kindje van mijn huidige man. De twee oudste van mij zijn net echt zijn kiddies.

Vorig jaar april ben ik bevallen na een zwangerschap van bijna 18 weken.
Dit jaar april ben ik bevallen van onze knul. En volgend jaar april hoop ik te bevallen van ons vierde kiddie. De twee oudste zijn meisjes en zijn bijna 7 en 8 jaar.

Wel heftig bedenk ik me. 3e bevalling binnen 2 jaar tijd. Maar alles gata prima en ik voel me super.

Dames succes

Miep

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2006 11:08:04'));

Nou dames, mag ik jullie dan een beetje jaloers maken. Ik ben zwanger van mijn vierde. Tweede kindje van mijn huidige man. De twee oudste van mij zijn net echt zijn kiddies.

Vorig jaar april ben ik bevallen na een zwangerschap van bijna 18 weken.
Dit jaar april ben ik bevallen van onze knul. En volgend jaar april hoop ik te bevallen van ons vierde kiddie. De twee oudste zijn meisjes en zijn bijna 7 en 8 jaar.

Wel heftig bedenk ik me. 3e bevalling binnen 2 jaar tijd. Maar alles gata prima en ik voel me super.

Dames succes

Miep

hoi miep

dat heeft niks met ons jaloers te maken ik gun het je van harte
als de tijd rijp is zal ik ook wel een keer van de vierde zwanger worden en ik denk dat die tijd er voor mij wel een keer aan komt ik heb al een paar keer gedroomd dat ik een zoon erbij krijgt dus daar ga ik dan maar een beetje van uit

we zullen zien

groetjes en veel plezier van jou zwangerschap

Terug
Bovenaan