dames onder elkaar

even een aparte topic, omdat ik vind dat dit een forum hoort te zijn voor dames en evt as papa's onder elkaar. Helaas is dit na  1,5-2 jaar nog steeds niet tot bepaalde mensen doorgedrongen. Dat vind ik jammer. Ik schrijf bewust geen reactie onder Arthur's topic, omdat ik die discussie niet meer aan wil. In mijn vorige zwangerschap schreef hij een soortgelijke oproep op de diverse maandforums. Er zijn echt hele discussies overgegaan. Jammer ook dat jongegezinnen hem niet weert...
Moest ik ff kwijt!
Goed weekend allemaal, Mira

Kan het alleen maar met je eens zijn,reageer bewust niet op hem denk dat hij het leuk vondt. Het komt mij ook allemaal erg bekend voor!
als we gewoon geen van allen reageren gaat de lol er vast gauw af

Hoi meiden,

Ik ben het helemaal eens met jullie. Ik ga ook niets meer zeggen op zijn topic! Maar helaas kan hij dit ook meelezen en zal hij hier waarschijnlijk ook wel weer iets gaan zeggen. Ik heb nu bijna het gevoel van.....ik wil hier helemaal niets meer zeggen....wat gaat hem onze dingen aan zeg die wij hier bespreken! Baal er enorm van.

Helaas vind hij hier dus toch telkens weer mensen die wel met hem in zee gaan dus logisch dat hij het blijft proberen. Maar echt....het hoort hier niet thuis tussen al onze discussies en intieme dingen die we delen met elkaar. Het is heel erg spijtig dat dit zomaar kan en dat Jongegezinnen dit toelaat! Snap daar idd niks van. Klaag klaag klaag...heb weinig zin meer hier dingen neer te zetten over mezelf. Wat wel lastig is want we wachten allemaal vol spanning en verwachting elkaars belevenissen af elke dag. Ik vind het een inbreuk op onze privacy "voor zover je daarvan kunt spreken"op het forum. En anderen vinden dit vast overdreven maar het gaat rechtstreeks tegen mijn gevoel in, ja misschien hormonen maar.....we zijn toch zwanger allemaal? Daar heeft hij geen ene bal mee te maken. Ja toch? Niet dan? Hij zoekt zn vrouwtjes maar ergens anders! Zo ik heb gezegt en meer ga ik er niet over zeggen ook.

groetjes Petra

Terug
Bovenaan