dames voor tweede kindje.. mis jullie

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal..

waar is iedereen gebleven die voor de tweede gaat.. Waren zo leuk aan de klets.. mis jullie een beetje..

Of ook zo druk met de hummel die rond kruipt of loopt..

hier alles goed.. weer klusdagen. altijd spannend natuurlijk..

tot klets..

he he, druk heb ik het niet hoor de kleine van ons is 19 maanden maar ze kan lekker alleen spelen dus mama kan dan gewoon dingen in huis doen.

hier gaat ook alles weer goed, ook lekker geklust alleen weet ik niet of ik het op de juiste moment gedaan heb, had vorige week woensdag heel de dag zeurende pijn in mijn onderbuik links en straalde door naar me rug en benen s avonds had ik een flinke steek en toen was alles over heb die dag ervoor geklust en die avond zelf bijna elke avond zowat, maar of het een eisprong was weet ik niet want heb het nooit gevoeld,aangezien ik maar 6 keer perjaar een eisprong heb( 2 jaar geleden wel volgens de gyn) en als ik van 14 dagen na mijn 1ste dag van menstruatie een eisprong zou hebben dan heb ik rond die dag ook geklust.

gr mama van sharon

wij gaan ook voor een tweede, ik ben hier nog niet zo heel lang op het forum maar elke dag minstens 1x online! mijn mannetje word april alweer 3, en zit nu naast me aan tafel te knippen en plakken, kan ik lekker op de laptop

Wij zijn ook bezig met nummer 2. Heb een dochtertje, is net vorige week 2 geworden.
Sinds deze maand pas begonnen... Maar, net als bij nummer 1, is het weer direct spannend. Heb al een week een ongesteldheidsgevoel, maar geen bloed verloren nog.... Moet ook nog niet, ergens volgende week pas, denk ik...
Bij mijn dochtertje was het na 8 maanden raak. Hoop nu toch wel wat sneller...

ook wij zijn druk bezig met een 2e. zijn nu al een half jaar bezig. dus hoop dat het snel raak mag zijn. onze dochter is nu 15 maanden.
succes allemaal

oei ik word er bijna bang van te lezen hoelang een hoop van de mensen hier al bezig zijn bij mijn zoontje was het de tweede ronde gelijk raak en hoop stieken dat het nu ook niet te lang gaat duren, maja je hebt het niet in de hand he

wij hebben bij de eerste een jaar overgedaan en nu zijn we ronde 4 waarvan 2 miskramen.

l

hallo allemaal.

fijn weer wat van jullie tot horen..

ook klus week gehad.. ben benieuwd.., nog maar in ronde 2. maar hoop zo dat het raak is..

succes allemaal..

liefs momootje

Terug
Bovenaan