Dames wie kan mij helpen, ovulatie test clearblue positief

<p>Hoi dames </p><p>ik ben nu 4 dagen aan het testen met action testen, vanmorgen een test gedaan van clearblue deze geeft een smiley aan. <br />nu is het zo dat ik volgens mijn app pas over 3 dagen een eisprong heb? <br />hoe kan het dat ik nu al een smiley krijg? Vorige maand was dit ook zo, & kreeg ik eigenlijk pas na 3 dagen mijn in mijn buik ( van de eisprong ) </p><p>Mijn cyclus is 27 dagen en had 20 februari mijn laatste menstruatie </p><p>ik weet niet hoe ik een foto toe kan voegen van de action testen </p><p>misschien dat jullie mij kunnen helpen? </p>

Uitgaan van de test en niet de app. De app is een voorspelling. Bij mij klopte het de ene maand wel en de andere maand niet. Ondanks dat ik een regelmatige cyclus had. Je eisprong kan per maand verschillen.

Bedankt voor de informatie , 
dus ik moet de komende dagen het gezellig hebben? 
aangezien ik gisteren nog geen smiley had op mijn ovulatie test ? 
uitgaande dat ik vanochtend een smiley had , is mijn eisprong binnen 24/48 uur toch? 

Bij mij klopte de app ook niet ik ovuleerde pas 4dgn later dan de app aangaf. Dus de testen kloppen ? Dus idd gezellig zijn deze dagen.

Wij hebben de ovulatie test aangehouden en het is meteen raak. Waren wel al 4 maanden bezig maar hield me ook aan de app. Uiteindelijk bleek dit niet te kloppen omdat ik een onregelmatige cyclus kreeg. Dus houd je ovulatie test aan.

De apps werken alleen met een stabiele cyclus. Klopte bij mij nooit! Test meet je hormonen, dus volg die. Als je een smiley hebt volgt je eisprong idd snel, want de LH piek zit kort voor t eitje springt.

Ik heb met een app beetje bijgehouden. Zodra die zei je eisprond in 4 dagen begon in met testen en toen had ik een smiley idd op dag 4 en was het ook meteen raak. Hebben maar 1 x geklust toen. Dus ik ben voorstander van een combinatie van de app en testen

Terug
Bovenaan