A
Anoniem
Guest
Hai hai dames allemaal druk met het klussen om zwanger te worden. Heb even een vraag aan die dames die mijn even wild helpen wat ik weet het even niet meer . Ik heb al haast zo'n 3 weken last van mijn borsten maar tot heden na afgelopen weekend het word steeds erger. Het lijkt wel of ze in brand staan en dat helemaal en rond je borsten dit is echt niet meer normaal hoe ze voelen ook. Ook heb ik een heel raar gevoel in mijn onderbuik van onderen steken van links naar recht en ik hoor het gewoon babbelen. Moet ook al steeds meer naar de w.c om te plassen. Ben nu al tot 2 keer s'nacht uit bed gemoeten om ook te plassen en dat is ook al na het weekend gekomen. En ook dat ik zo honger krijgt en moet ik ook wat gaan eten enz. Mijn temperatuur is ook al 5 dagen hoog 37,2 Ik moet 7 September ongesteld worden in de hoop van niet natuurlijk. Zou ik nu dan toch stilletjes zwanger al wezen en wanneer kan ik dan gaan testen wie weet dit help me alsjeblieft want de spanning stijgt bij mijn van binnen. Het zou leuk zijn als ik kan gaan testen want me man is 1 September jarig dus morgen kan ik hem een heel mooi verjaardag geven van die zwangerschaps test als het raak zou zijn. Ik heb ook al zo'n 3 weken dat ik moet spugen maar komt niet. Welke damen wild mijn even hierbij mee hlepen alsjeblieft.
groetjes van Brenda (36)
En dames wie nog niet zwanger is blijft alsjeblijft verder klussen want er komt ook zo'n mooie tijd voor jullie hoor laat de moet niet zakken kop op ga ervoor.
groetjes van Brenda (36)
En dames wie nog niet zwanger is blijft alsjeblijft verder klussen want er komt ook zo'n mooie tijd voor jullie hoor laat de moet niet zakken kop op ga ervoor.