dames.

hallo dames, ik heb een vraagje en wie wil mijn daar even mee andwoord op geven of kennen. ik heb net een miskraam achter de rug op 15-01-2004.
alles is er zelf uit gekomen en ben weer helemaal schoon van binnen. ik was bijna 12 weken en op de echo was het vruchtje maar 4a5 weken dus het groeiten niet meer. maar nu alles achter de rug is is nu mijn vraag wanneer word je weer gewoon ongesteld. alvast hartstikken bedankt dames voor jullie reatie wacht op jullie nu groetjes van brenda. maar we gaan gewoon straks weer voor de 2de ronde proberen in de hoop dat het nu wel goed zal blijven.

Hoi Brenda, allereerst wil ik je veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies.
Ik heb in november een miskraam gehad met 15 weken. Bij ons was de vrucht niet ouder dan 7 weken. Alles is er op de natuurlijke weg uitgekomen en na 6 weken was ik weer ongesteld. Wij waren direct weer begonnen met de tweede ronde en toen ik na 5 weken niet ongesteld was, hebben we direct een test gedaan, je weet maar nooit! Maar helaas ik had gewoon geduld moeten hebben. Voelde jij trouwens dat het mis was? Ik had al weken een voorgevoel en voelde me niet meer zwanger vanaf de 11e week ongeveer. Raar is dat hoor, je verteld iedereen dat je zwanger bent en ondertussen denk je zelf het omgekeerde.
Sterkte, geduld en succes gewenst voor de komende tijd.

Groetjes Diane.

hoi brenda
ik heb ben het vruchtje 16-1 kwijt geraakt en net als bij jou was het ongeveer na 6 weken al fout gegaan dat kreeg ik 23 dec tehoren denk dat je gewoon gedult moet hebben want bij iedereen is het anders kan zijn dat je over 2 weken ongesteld word maar kan ook iets langer duren gewoon ff afwachten want je lichaam moet zich eerst weer herstellen

groetjes heleen

Ik heb 6 januari een miskraam gekregen na 9 weken zwangerschap. Het vruchtje was (hoorden we met 8 weken) met 6 weken gestopt met groeien. Ook ik merkte gewoon dat het deze keer niet goed was (het was mijn 3e zwangerschap en ik heb 2 gezonde kindjes) Ik ben naar 3,5 week alweer ongesteld geworden. Ik schrok er gewoon van. Met de kerst hadden we het verteld aan de naaste familie (omdat mijn zoontje van 4 zich steeds versprak;-)) en dat voelde ook heel dubbel. Ergens wist ik gewoon dat het niet goed zat. Een aantal klachten waren gewoon verdwenen. Maar goed. We gaan er even van bijkomen (vooral mijn man is erg geschrokken) en dan gaan we toch nog een poging wagen. Sterkte allemaal

Hallo brenda.
de vraag die jij stelde was ook mijn vraag, dus daarom keek ik even naar de antwoorden. Ik heb net 28 jan. ook een miskraam gehad ik was eigenlijk 11 weken in verwachting ik had met 8 weken een echo gehad en toen heb ik het hardje zien kloppen dus dan denk je dat alles goed is. dus niet. Ik ben er kapot van we zijn al 1 1/2 jaar bezig nu was ik dan eindelijk in verwachting en dan krijg ik een miskraam. Ik wil graag weten hoelang je nog bloed verlies heb en vanaf wanneer je dan moet tellen dat je weer ongesteld ben is dat meteen na de miskraam of is dat als je gestopt ben met bloeden van de miskraam. Dit zou mijn eerste kindje worden dus ik heb er helemaal geen verstand van. Ik weet niet hoe dat bij jou zit maar ik kan me er niet bij neer leggen dat het fout is gegaan ik wilde dit kindje zo graag. nou ja je zal me wel begrijpen want dit hoop je dat niemand dit meemaakt.
Ik hoop dat we wat dingen met elkaar kunnen wisselen hoe het bij jou
/ jullie is gegaan.

Sterkte iedereen.

Terug
Bovenaan