dametje met pit!

A

Anoniem

Guest
Dat in Ilona pit zit wisten we wel, het bleek vandeweek maar weer eens.  Ze deed iets wat niet mag, dus ik zeg dat. Ze keek me woest aan en pakte met 2 handjes mijn arm vast. Ze kneep zo hard als ze kon (met een knijpgezichtje erbij, je kent dat wel) en keek hoe ik reageerde. Toen ze zag dat ik niet reageerde kneep ze even verder. Toen ze zag dat ik nog steeds niet reageerde bedacht ze dat ze misschien dan maar haar tandjes in mijn arm moest zetten. Hier heb ik maar wel iets van gezegd, haha!  En wat doe je dan als echte dramaqueen in de dop? Juist, je werpt je plat op de grond en begint te huilen!

Met Ilona zijn we er nog niet ben ik bang, haha!

x miranda

Hoi hoi,

Wel lief dat Ilona het eerst op jou uitprobeerde en niet meteen op Patrick!
Echt een dametje met pit!

Groetjes, Karin

hahaha zooo herkenbaar, hier nog zo'n ding hoor!
En haren trekken is ook erg leuk.. Oja en weet je wat ze gister deed?
Express haar neus afvegen (dikke klont) aan mijn trui!!!! Gelukkig was t mijn werk trui en die is al groen haha.

Stiekum toch wel leuk die fratsen.. maar ik hoop dat ze t afleert!

Ow zo herkenbaar!!!

Rik doet dit ook en het liefst word ie dan nog driftig hahaha, maar idd we hebben wat te stellen met die koters!

X Saskia

geloof dat ik hier nog wel een heel rustig meisje heb.... ze is ook wel 1 van de jongste dus wie weet wat nog komt. Als ik nee zeg dan is het eigenlijk alleen maar huilen en verder niet knijpen/bijten etc.....

We zijn benieuwd wat er nog komt!
Succes ermee in elk geval!

Groetjes Alberdien

Whahahahaha wat een meid zeg!!!!

Word nu alleen een beetje bang dat Jennifer dat straks ook gaat doen!!! hahaha..
Zij gaat nu alleen nog liggen op de grond en lekker brullen, maar ja daar stap je lekker makkelijk over heen..hihi...
Oh jee wat staat ons nog allemaal te wachten?????

gr. Ilone

Oeps, tja, hahaa, een echte pittige tante. Eline gedraagt zich nu nog als een prinsesje. Nou ja, niet altijd natuurlijk, als haar iets niet bevalt, gaat ze gillen. Echt heel hoog en heel hard.....

Terug
Bovenaan