Damian weer in het ziekenhuis

Damian is opgenomen in het Ziekenhuis, Had van de week nog een keer gebeld en toen gaf ze ook nog wat adviezen en dat ik het nog even aan moest kijken, maar het niet slapen werd steeds erger. Ook de Temperatuur werd bij hem s'nachts steeds lager. Hij was hele nachten aan het spoken. Overdag slaapt hij ook niet langer dan 3kwartier.

Gisteren wezen wegen bij het CB en in 2w amper wat aangekomen en toen was de maat vol!
Weer de kinderarts gebeld maar die werkte niet op vrijdag, kreeg de dienstdoende maar die vroeg of ik misschien morgen terug wilde bellen want dan had mijn eigen arts dienst, Nou dat vond ik ook wel wat prettiger.

Vanochtend weer gebeld en uiteindelijk kwam eruit dat ze zei; ik wil hem weer opnemen, Er komt steeds meer bij wat niet goed is, zijn urine en bloed gaat nagekeken worden op een eventuele infectie. Weer een kleine wijziging met de voeding en nu maar kijken wat hij daar doet en of ze iets kunnen vinden.

Pff ben wel blij dat er nu eindelijk wat aan gedaan word. Het kon gewoon niet zo.

pfff, das zeker slecht nieuws nou maar hopen dat het snel beter gaat en ook vervelend voor de kleine, we zijn benieuwd wat ze kunnen vinden..

groetjes en succes

Wat een schrik zeg. Zo zie je maar dat je moederinstinct toch goed is hè. Die temperatuur zat je al een tijdje dwars.
Ik hoop voor je dat ze snel wat vinden of dat ze vinden dat er niks is (zou natuurlijk het fijnst zijn).

Liefs,

Schrikken zeg! Gelukkig is jullie kleine in goede handen&gaan ze kijken wat het zou kunnen zijn.
Laat je weten als je meer weet?
Ik denk aan jullie&sterkte
x

Wat een schrikken weer zeg! Een beetje dubbel ook lijkt me. Je kindje in het ziekenhuis wil je natuurlijk nooit, maar ook wel fijn dat ze je nu serieus nemen! Dat ze hem gaan onderzoeken. Ik hoop echt dat ze iets vinden en dat het snel beter gaat met je mannetje!
heel veel sterkte en hou je ons op de hoogte?

Terug
Bovenaan