dan ook Guus Meeuwis in de groep gooien

A

Anoniem

Guest
Wie gaat er nog meer naar de concerten van Guus Meeuwis in het Philips Stadion?
Het eerste jaar heeft mijn man mij ten huwelijk gevraagd tijdens het concert, het tweede jaar was ik zwanger en nu wil ik Marissa graag meenemen maar mijn man is het nog niet met me eens. Ik ga met een vriendin en we kopen een kaartje voor donderdag maar tot nu toe hebben we elk jaar ook nog kaarten gekregen en gewonnen. We proberen dus weer zo veel mogelijk avonden te gaan.

liefs

Linda

Hoi Linda,
wat leuk dat je naar Guus gaat. Maar waarom wil je Marisa meenemen? Die is toch veel te klein daarvoor? Ik was vrijdag bij de Toppers en daar zag ik een meisje van een jaar of 6, die helemaal gesloopt was (duurde ook tot 12 uur). Dus lijkt mij niet verstandig om je kleintje mee te nemen, maar goed dat moet je natuurlijk zelf bepalen, in ieder geval heel veel plezier en geniet ervan,
groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

ik wil haar graag meenemen omdat ze dat soort dingen wel leuk schijnt te vinden. Ze kan heel goed tegen drukte en hard geluid. En ze vindt de muziek van Guus gewoon echt leuk. Maar waarschijnlijk gaat ze niet me hoor. Ik denk dat ze lekker met mijn man thuis blijft.

groetjes

Linda

Hoi!

Jaaaa...wij gaan ook naar Guus!!
Op de donderdag in Eindhoven...heb er al zin in!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan