Hoi Cornay!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het blijft toch altijd nog een spannende tijd, maar t is toch zonde niet te genieten van de beginperiode. Ook al merk ik wel dat ik zelf ook behoorlijk aan zelfbescherming doe

Donderdag weten we al meer nav een echo en dan valt er wel een gedeeltelijke last van mijn schouders (kans op een bbz wordt dan al dan niet uitgesloten).
Wij hebben t onze dochter van ook 5,5 wel al verteld en onze naaste familie. We vonden het erg leuk als zij t nieuws tegen de opa's/oma's kon vertellen. Ze heeft een tekening gemaakt van mij met een baby in mijn buik en op die manier hebben we verteld.
Bij mijn zus is t ook pas mis gegaan en onze dochter begrijpt wel dat t kan gebeuren dat t babietje niet gezond is. Bljft nog erg abstract natuurlijk en we hopen natuurlijk allemaal dat t geen waarheid zal worden, maar wie dan leeft die dan zorgt denk ik maar...
Ze is er heel enthousiast over, maar t wordt wel elke dag wat minder. Gelukkig vraagt ze niet elke dag waar t babietje nou blijft. Ik heb ook duidelijk gezegd : pas als mama een hele dikke buik heeft. En ze ziet toch wel dat dat nog niet t geval is

Hoe ze straks zal reageren als t er daadwerkelijk is blijft toch altijd een verrassing.
Het is toch wel heel anders, zo'n baby verstopt in mama's buik die nog niet zoveel aandacht krijgt en lawaai maakt, haha. Dat zal altijd wel incasseren zijn (zowel voor ouders als andere kinderen).
Vind jij t geen gek idee dat je straks als t waren weer helemaal "opnieuw" moet beginnen. Lekker uit de luiers, behoorlijk zelfstandig en meer tijd voor jezelf.
Dat zal straks wel weer even anders zijn...Maar wel weer super om mee te maken zo'n zwangerschap! (Ondanks de toch alweer behoorlijk oprukkende misselijkheid..)
Julie horen donderdag van me hoe t gegaan is met de echo ok?
Succes en tot spreeks!
Marieke