Dan toch...!

December een miskraam gehad..Nu was ik een week overtijd en test negatief.Na overleg met VK een week gewacht...en ja hoor positief! 31 Oktober uitgerekend
Jeetjeeeee alles gierde door mijn lijf. Super blij natuurlijk maar toch ook zorgen.Vorige keer ging het in deze dagen mis..
We hebben de 19e onze eerste afspraak en direct een echo om te kijken.
Dat is dan het enige voordeel van de vorige miskraam, dat ze me nu meer/eerder willen zien...Bij elk pijntje of iets ga ik naar de wc om te kijken of ik geen bloed verlies haha zooo stom.
Ik ben ook positief..denk dat dat de beste instelling is..ook voor mijn lijf.
We gaan uit van een goede zwangerschap, hoop dat het ons gegund is.
Bijzonder hoor...:)

Gefeliciteerd! Van harte gegunt! Hoe was je echo? Zelf heb ik ook in december een miskraam gehad en mag sinds gisteren officieel weten dat ik ook weer zwanger ben. Eind december uitgerekend. Spannend hè? Wij mogen al twee mooie kindjes hebben, we weten dus dat het ook goed kan gaan. Dus we hebben er wel alle vertrouwen in. De test was ook mooi duidelijk positief, terwijl hij bij de miskraam in december zo licht bleef dat ik daardoor ook bang was dat het misschien toch fout zou gaan. En niets was minder waar. Hetzelfde scenario heb ik ook bij mijn eerste zwangerschap gehad. Licht positief (ook na herhaaldelijk testen) en daarna toch fout gegaan. Daarna twee gezonde kids. En nu weer een positieve test. Zo gelukkig!Kortom dit is mijn vijfde zwangerschap, heb er alle vertrouwen in.

Terug
Bovenaan